Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
baekgaard
Guld medlem
Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 502
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 12:23 |
Prøv giv den lidt lim. En af mine venner lavede et stunt, som gav samme resultat. Han købte noget læder lim. Det så ok ud, man kan vist også få noget farve, så du lige kan plette det værste. Og nej hans sofa var heller ikke læder, men sådan noget syntetisk noget.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 28-December-2009 kl. 14:31 |
Nikodk skrev:
Det kan da godt være at jeg skulle overveje om hun ikke skal have sådan en i 94 års fødselsdag her til marts så.
(gad vide hvor mange på 94 der har en recorder?)
Kom gerne med et par forslag til modeller - hun har analalog fællesantenne på plejehjemmet.
|
Nok ikke så mange. Men jeg har da lige købt Panasonic 42 tommer fladskærm til min snart 90 årige far. Og han har selv lige købt en anden bil, så de er ikke helt tabt bag en vogn i den alder. 
|
 |
p.las
Guld medlem
Oprettet: 06-November-2007
Point: 4156
|
Sendt: 31-Maj-2010 kl. 20:15 |
fint setup
er det ikke bare dejligt med et seperat rum. Jeg er dybt misundelig
|
|
 |
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 31-Maj-2010 kl. 20:18 |
Takker
Jo det er helt fantastisk.
Og det er en tilbygning til huset, så jeg kan ha fold knald på lyden uden ungerne på første sal kan høre noget, så der bliver tændt for babyalarmerne og så er der film
|
 |
p.las
Guld medlem
|
Sendt: 31-Maj-2010 kl. 20:38 |
Nikodk skrev:
Takker Jo det er helt fantastisk. Og det er en tilbygning til huset, så jeg kan ha fold knald på lyden uden ungerne på første sal kan høre noget, så der bliver tændt for babyalarmerne og så er der film |
gad sku også godt at have et rum , hvoe man kan give gas. I samme øjeblik at volumen rammer -15 db er der et hylen og skrigen fra konen 
Meen................ jeg har dog nogen ledige stunder , hvor jeg kan give rigtig gas 
Kan du høre forskel på din ps 3 , efter du bitstreamer til din Onkyo?. Jeg har på et tidspunkt hørt en ps 3 smide pcm ind i en reciever. Det var den faktisk ikke så god til
|
|
 |
Nikodk
Guld medlem
|
Sendt: 31-Maj-2010 kl. 20:55 |
Nåede ikke at teste den store forskel, for umiddelbart efter jeg fik slim, kom CSN og kalibrerede mit anlæg og projektor.
Og så skal jeg love dig for at jeg kunne høre forskel.
Det kan virkelig anbefales at få en ekspert til at bruge lidt tid på det, hvis man ikke selv er super skarp til det
|
 |
p.las
Guld medlem
|
Sendt: 31-Maj-2010 kl. 21:53 |
Nikodk skrev:
Nåede ikke at teste den store forskel, for umiddelbart efter jeg fik slim, kom CSN og kalibrerede mit anlæg og projektor.
Og så skal jeg love dig for at jeg kunne høre forskel.
Det kan virkelig anbefales at få en ekspert til at bruge lidt tid på det, hvis man ikke selv er super skarp til det  |
lyden har jeg godt styr på. projektoren ordner Otto
|
|
 |
Nikodk
Guld medlem
|
Sendt: 20-Juni-2010 kl. 09:47 |