recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nikon d40x eller nikon d3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnikon d40x eller nikon d3000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MisHa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: nikon d40x eller nikon d3000
    Sendt: 19-April-2011 kl. 22:39
Hej Forum!!

Står som mange andre begyndere og skal vælge kamera. Jeg håber i kan guide mig en smule på det rette køb....
Mit ønske er at starte blødt og derved købe brugt.... Vil ikke storme ud og købe et fancy kamera hvor man bliver kvalt at multi indstillinger som man alligevel ikke aner hvad brugers til i starten... Kameraet skal bruges til at få erfaringer om dslr er noget man vil fange interessen for i længden... Ved godt begge kameraer tager gode billeder, så det vil kun er mig, der vil være skyld i "fejlskud/indstillinger" ;-)

Jeg er faldet over 2 kamera. Et nikon D40X med alt standard + og memory-kort, 2550.- kr ( ca 10000 skud), samt et Nikon D3000 som er lidt over 1 år gammelt, også med alt til og lidt mere..... Nu er jeg MEGET i tvivl om hvad der er bedst for en begynder og starte med, for begge kameraer er vel gode nok til en nystarter ....

Personligt hælder jeg mest til D3000 modellen, da jeg mener den er nyere ....
Hvilke erfaringer kan i give mig mht. køb.

Har lige set på kamerashop et nikon D5000 til 3000.-.... mener i det er det bedste valg ??

http://www.kamerashop.dk/product/nikon-d5000-18-55vr-vba240k001/

på forhånd tak


Redigeret af MisHa - 19-April-2011 kl. 22:45
Til top
MisHa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2011 kl. 14:06
det endte ud med et nikon d5000
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu