|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() Sendt: 26-November-2008 kl. 23:00 |
Jeg påtænker at købe en Nintendo DS Lite i UK, da der åbenbart er lidt mangel på dem herhjemme, men er der noget med at man ikke sender konsoller oog lign til fx Danmark, jeg kan da huske noget med amazon.co.uk, der ikke sender alting??? En Nintendo DS Lite i Uk er vel den samme som i Danmark? Er der noget jeg ellers skal tænke på??? |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du skal skifte stikket eller ledningen, eller bruge en adapter det er alt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hardware er lidt svært at få sendt til DK fra engelske sider, men Amazon sender hvert fald PS3'er til DK, så mon ikke de også kan klare en DS? o_O
Ellers kan jeg sige, at gameplay.com, til trods for deres politik om ingen hardwarelevering til DK, sagtens kunne sende mig en Crisis Core PSP. :) |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
Amazon er et godt bud, selvom det godt kan kræve et par forsøg - kender en der fik sin første ordre på en PS3 annuleret med besked om, at de ikke sendte den slags ud af UK. Han lavede en ordre til en uge senere og så kom den igennem
![]() |
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Er der nogle der har erfaringer med http://www.dixons.co.uk/
Eller er der et billigere sted at købe en Nintendo Wii? :-) Per |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
Where We Deliver Kunne godt tyde lidt på at de ikke sender noget som helst ud af UK. |
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Tak Kasper. |
|
![]() |
|
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() |
Ja (hvis du tilfældigvis skal til at skifte dit bredbånd ud): http://ww3.telia.dk/privat/produkter/bredbaand/tilbud/Bredba and_Wii/ Jeg vil alligevel af med mit TDC medarbejder bredbånd…så passet det meget fint med en Wii til halv pris som jeg kan ligger under juletræet Redigeret af Rob801 - 29-November-2008 kl. 10:38 |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Nogen der har erfaring med at købe i Sverige? Den svenske krone er jo intet værd - kurs 73 nu, og en wii koster 2300 kroner deroppe eller 1670 danske kroner plus forsendelse. En ps3 koster 3700 for 80 gb-versionen eller 2700 danske kroner. Det er da billigt - men er det gnidningsfrit at købe i Sverige? J. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
er det 200kr værd? du betaler alligevel 100+ i forsendelse og 1680 for wii, altså 1780 og i elgiganten er det jo ca. 1980? |
|
![]() |
|
Jach ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2005 Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Mht. Wii har jeg tænkt det samme - men det er da noget af en besparelse på PS3'en, hvis altså der ikke er nogen ubekendte? Er der eks. danske menuer på PS3 og wii, hvis de er købt herhjemme og risikerer man så at få dem på svenska? ??? |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Sproget på PS3 kan man selv indstille Dansk, Svensk, Engelsk osv, alt efter hvad man ønsker. Er ikke sikker på Wii, men mon ikke det er det samme, skulle være mærkeligt hvis ikke det var tilfældet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |