recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nintendo gift card ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nintendo gift card ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Prasmus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prasmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nintendo gift card ?
    Sendt: 17-Oktober-2022 kl. 18:29
Hej alle

Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe mig med dette, for jeg er helt på bar bund.

Jeg har familie i USA som jeg er på gavefod med. Deres datter har hidtil ønsket ting som jeg kunne finde ud af, LEGO, dukker mm.
Det er hun nu blevet for gammel til, så nu ønsker hun bla. "Nintendo gift card" til køb af spil.
Som jeg forstår det, så spiller hun lige nu bla. Minecraft og har en Nintendo Switch.

Er det muligt for mig at købe et "Nintendo gift card" på internettet, til en i USA?
Hvis ja, er der så et sted, der er bedst at købe det, og hvordan virker det? Får jeg en e-mail med en kode, som jeg kan sende videre, eller sendes den direkte til brugeren (ved ikke om hun har en email adresse, men det har forældrene i hvert fald).

Har prøvet at søge lidt på det, men er ikke rigtig blevet klogere...

Mvh Peter
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2022 kl. 21:54
Køb på Amazon.com. Her vælger du selv hvem som skal modtage koden. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu