|
NNogen der gar prøvet seneste DVBViewer BETA |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2012 kl. 13:33 |
Har lige haft den forbi maskinen, uha ser godt ud, nu er skrift ikke hakket i programbeskrivelse ved kanalskift, samt i tidslinjen kan man læse kanal navnet mere tydeligt, dette ved 1920x1080, det har altid lignet bæ og set fantastisk ud ved 1366x(kan ikke huske). Men jeg fik problemer med det samme med video jump (<< tasten). Hvis jeg går eks. 10 sekunder tilbage i TS streamet så fryser billedet men lyden fortsætter. Æv, tilbage til det hakkede miljø fra i sommer.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kører med en lidt ældre version og kan slet ikke genkende disse problemer. Der må være noget andet galt i dit system.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Jeg kører med allersidste version 4.9.9.4 og har ikke problemet. Har lige testet med DaVinci mysteret optaget fra TV2 HD (720P) og en film fra History Channel HD (1080i)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
pettsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Status: Offline Point: 95 |
Ja, jeg har altid haft problemer, undtagen det jeg optager, det ser fint ud.
Næsten alt jeg streamer via webben, kører under 1 min. går i stå, kører så lidt igen, og sådan hele tiden. Det er til at få spat af, nogen der har en forklaring på det ? jeg har en 30/ 30 MB. fiber forbindelse, så hastigheden skulle der ikke være noget ivejen med.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Ville hjælpe med lidt flere oplysninger f.eks. tuner model, indholdsudbyder osv
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
hvis du kører med et nvidia grafik kort var der problemer med at teksten stod meget hakket i de lidt ældre versioner af dvbviewer. men det er et stykke tid siden at det blev fixet.
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
monsterslam havde på et tidspunkt et lignende problem med streaming fra recording service. hans løsning var: " En løsning jeg fandt frem til var at (Det er taget fra dvbviewers forum) Removed ffmpeg from dvbviewer folder, stopped all dvbviewer services in taskmanager, deleted ffmpegprefs.ini and iphoneprefs.ini in the data folder, put the newest ffmpeg in the dvbviewer folder, restarted and now I can stream for a lot longer time."
Redigeret af kbking - 11-December-2012 kl. 14:23 |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Ehh, det var nu når jeg ser live tv jeg har problemet, det fik jeg ikke lige fortalt. Med 2 børn bruger vi tit timeshift bufferen, for lige at få den sidste info forfra. Jeg ser ikke mit indlæg som hardware problem. Har brugt mit hardware i 2-3 år med samme opsæt.
Fejl opsæt eller ej. Det så altså mere læseligt ud i nyeste version med 1920x1080 som jeg skriver så er det lige så læseligt som hvis jeg benytter 1366x768. Jeg er nu mere ovre i at sommer versionen bruger nogle fjollede scaleringer til hans textboxe. Det er som sagt fixet i nyeste beta, så det er det nok også i næste release. Men hvis i mener det er fejlopsæt så kunne jeg måske få et hint til hvor man sætter det anderledes op.
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Kan se her hvad jeg mener. Som sagt kun når jeg kører 1920x1080
Redigeret af rasmuzzen - 11-December-2012 kl. 14:42 |
|
|
|
![]() |
|
Har lige testet det med timeshift, ingen problemer her (Canal+First HD). Bruger Recording Service virtuelle tunere
|
|
|
![]() |
|
Æv, MCenterFreak
Hvilke codecs bruger du, jeg bruger std. W7 codecs. Og du bruger også beta fra denne måned.
Jeg har også recording service og netværks tunere, så vores opsæt er meget ens.
Har også beta versionen på recording service.
|
|
|
|
![]() |
|
Hmm, har lige prøvet at installere beta oven på final release een gang til, samme resultat, problem med timeshift/video jump tilbage. Men ingen problemer med at hoppe frem og tilbage i hvad der er optaget igår.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |