|
NNogen der gar prøvet seneste DVBViewer BETA |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den har jeg så valgt ikke at installere. Tør ikke røre ved det setup lige nu, hvor alle julekalenderne skal i boxen ![]() Kører med 1.21.2.0
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
|
Hvilket skin kører i med. Har lige igen justeret lidt op og ned i opløsning osv. Det bedste resultat får jeg ved 1360x768, men det er der jo ikke meget full hd over ift. C-more HD
Det ser ud til mit font problem har kan sættes inde i indstillinger, men det virker som om de gode DVBViewer folk bruger et for lille font som scaleres alt for meget op, og så antialiaserer de på det bag efter, det bliver det ikke kønnere af, S mister toppen osv.
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
![]() |
||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
|
Den der LAV Video Decoder, hvor har du downloadet den ?. Jeg bruger microsoft DTV, har prøvet med en core avc, men den chrashede.
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
![]() |
||
|
Hmm, fandt selv et download sted http://1f0.de/downloads/
Det gjorde bare at min processor load faldt fra 24 til 11-14 % ved at slå CUDA til som denne dekoder understøtter.
Jeg har stadig timeshift problemet.
MVH
|
||
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|
Jeg vil foreslå at du afinstallerer DVBViewer (tag først en kopi af channels.dat, Favourites.xml, Network.xml og Hardware.xml, så du kan kaste dem ind bagefter) Installerer seneste non-beta DVBViewer Siger ja til at installere LAV decodere, så henter de automatisk, og i den rigtige version Når du når til DirecX, siger ja til opdatere din DirectX (Hvis ikke den spørger under installation, så gør den det når du går i indstillinger>DirectX>Use Custom renderer). Kopierer din channels.dat, Favourite.xml, Network.xml og Hardware.xml tilbage. Installerer så seneste beta ind over
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
|
Ok det vil jeg prøve når jeg er i bedre afstand fra julekalenderne :)
|
||
|
||
![]() |
||
|
Fik prøvet det igår imellem valhal og jul i kommunen, det hele har været flået af. Jeg har 2 .exe filer at prøve med, seneste beta og seneste sommer release. Beta fejler hvis jeg timeshifter eks. 10 sek. tilbage i en live udsendelse. Billed står stille, lyden fortsætter. Har så nyeste codec på som du foreslog MCCenterFreak. Beta udløber 15-12 kan være dvbviewer folkene releaser noget bedre.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Et sidste skud: Har du opdateret dine grafikdrivere?
|
||
||
![]() |
||
|
Jeg syntes ny at microsoft 7 er rimelig til at opdatere drivere. Men jeg kan godt se hvad nvidia har.
Men MCenterFreak, gør du præcis det samme som mig, stepper baglens i en kørende udsendelse, det er ikke optagelser jeg skriver/har problemer med, det er live.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Win 7 opdaterer ikke dine nVidia drivere, bortset fra hvis du kører med basale MS drivere, så jeg kan bestemt anbefale at du henter de seneste fra nVidia. Jeg er helt med på hvad problemet er, og jeg kan forsikre dig at jeg kan steppe både forlæns (+10 sek.) og baglæns (-10 sek) under Timeshift på en live udsendelse
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |