|
"NO DISC" - kan jeg gøre noget?? LG BD390 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Qale ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2009 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2012 kl. 17:00 |
Hej Allesammen
Jeg står i en rigtig møgsituation. Vores bluray-afspiller LG BD390 er netop blevet lidt over 2 år, så garantien er nu udløbet. Når vi sætter en film i skriver den først "READ" og dernæst "NO DISC". Vi kan dog høre på den at den absolut ikke begynder at læse på discen. Der er ingen lyde fra den. Vi har haft en periode på en uge hvor den fandt discen 25% af gangene. Specielt hvis vi slukkede for strømmen i 10 sek., men nu virker intet. Kan jeg gøre noget for at reparerer/afhjælpe dette problem? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke det hjælper at resette den til fabriksindstillinger, så er der nok kun et værksted der kan hjælpe.
|
|
![]() |
|
Qale ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-November-2009 Status: Offline Point: 31 |
Tak for svaret. Desværre virkede det ikke selvom den da begyndte at larme og bruge mere tid på at prøve at læse discene.
Er der andre som har en idé på hvad det kan være? Eller kendskab til et godt og billigt værksted i København? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jeg har selv problemet med en BD afspiller, og mener det kan være et snavset laserhoved. Så hvis du har mod på det, kan det betale sig selv at skille apparatet ad og rense laseren med dertil indkøbt renseudstyr
|
|
![]() |
|
Det lyder som en god idé at prøve af. Mange tak for responsen Kampus :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |