recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "NO DISC" - kan jeg gøre noget?? LG BD390
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"NO DISC" - kan jeg gøre noget?? LG BD390

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Qale Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-November-2009
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Qale Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "NO DISC" - kan jeg gøre noget?? LG BD390
    Sendt: 23-Februar-2012 kl. 17:00
Hej Allesammen

Jeg står i en rigtig møgsituation. Vores bluray-afspiller LG BD390 er netop blevet lidt over 2 år, så garantien er nu udløbet.

Når vi sætter en film i skriver den først "READ" og dernæst "NO DISC".
Vi kan dog høre på den at den absolut ikke begynder at læse på discen. Der er ingen lyde fra den. Vi har haft en periode på en uge hvor den fandt discen 25% af gangene. Specielt hvis vi slukkede for strømmen i 10 sek., men nu virker intet.

Kan jeg gøre noget for at reparerer/afhjælpe dette problem?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 17:08
Hvis ikke det hjælper at resette den til fabriksindstillinger, så er der nok kun et værksted der kan hjælpe.
Til top
Qale Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Qale Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 15:01
Tak for svaret. Desværre virkede det ikke selvom den da begyndte at larme og bruge mere tid på at prøve at læse discene.
Er der andre som har en idé på hvad det kan være? Eller kendskab til et godt og billigt værksted i København?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 15:33
Jeg har selv problemet med en BD afspiller, og mener det kan være et snavset laserhoved. Så hvis du har mod på det, kan det betale sig selv at skille apparatet ad og rense laseren med dertil indkøbt renseudstyr
Til top
Qale Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Qale Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 15:45
Det lyder som en god idé at prøve af. Mange tak for responsen Kampus :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu