|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2008 kl. 10:40 |
Jeg får følgene fejl når jeg f.eks. skal se H264 i firedtv viewer og andre kanaler. Blandt andet tv3+.
Nogle der ved hvorfor? |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Hvilket signal, hvilken udbyder, hvilket kort osv. Du kender proceduren :)
Jeg har set beskeden når jeg har prøvet kanaler jeg ikke har adgang til. F.eks Discovery HD på Yousee uden tilkøbt HD pakke. |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Øv, jeg havde håbet på at der var nogle der lige havde en løsning uden at man skulle opgive det hele. Men her kommer hele smøren. FloppyDTV, med CI modul til Yousee kabeltv http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=pc&varenr=617901 Jeg bruger alm. antennekabel til den, og den får HDMI til fjernsynet. Jeg bruger FireViewer til at se tv med. Det er nogle kanaler der virker og andre virker ikke. Tv2sport HD virker f.eks. ikke, men tv2sport (ikke hd) virker. Nogle der ved noget? |
|
![]() |
|
![]() |
Anyone?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |