|
No Time To CDON ? |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og så kan man bestille 2 premierefilm til 249,- og spare en slat.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det varer godt nok lang tid før den udkommer.
Udgivelsesdato: 2031-12-31
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor fandt du den? Synes ikke der stod noget brugbart.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Stod ude i højre side, lidt ned under forudbestil. Men i 2031. 10 år inden udgivelse.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror ikke vi lever i samme tidskapsel?... 2031 er 10 år _efter_
Minder lidt om udgivelserne fra Pink Floyd (nej, ingen sammenligning) som grundet ophavsrettigheder først udkom ca. 10 år efter den "aktuelle" koncert ... Bond |
||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan nu købe (forudbestille) No Time To Die, Steelbook.
Forsøger at lægge en ordre..... men man får ikke valgmuligheden for at betale med Visa? (som ellers står som betalingsmulighed på forsiden?) Jeg vil ikke oplyse mit cpr-nummer og vil ikke omstilles til bank via deres side...... Har forsøgt at kontakte Cdon, i flere forsøg, men aldrig fået svar. Hvor køber i ellers jeres film? Bond |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ved ikke lige hvad der er sket med cdon de sidste par år, det er i hvertfald ikke i den gode retning det er gået Du kan altid prøve coolshop, der kan den også forudbestilles
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg også oplevet, klagede endda til cdon, men der var ingen fejl i deres systemer og kortbetaling var ikke fjernet. Problemet opstod sjovt nok kun, hvis der var varer på forudbestilling i kurven. Jeg lukkede derfor min konto, da jeg heller ikke vil betale via bank eller faktura. Så for nylig, da jeg ville tjekke igen, dukkede kortbetaling frem igen. Ellers kan Coolshop anbefales, stort set samme pris, men ingen porto på bestillingen.
Redigeret af JeTex - 15-November-2021 kl. 10:15 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
bbond
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ha, ja det er åbenbart ved forudbestillinger fænomenet med manglende Visa-betaling opstår...
Har lige prøvet at lægge en "hyldevare" i kurven - ingen problem, muligheden for at betale med Visa er tilgængelig - men så snart jeg lægger en forudbestilt vare i kurven, forsvinder denne mulighed !? skørt Bond |
||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon det kan have noget at gøre med at de først må lave trækningen når varen er sendt, er det et visa kort kan de samtidigt kun reservere beløbet i 30 dage, derefter forsvinder reservationen. Så er det en vare de allerede nu ved kommer om længere tid end 30 dage, så er visa betalingen ingen sikkerhed for dem.
|
||
bbond
Funktioner
Tak(0)
|
|
God pointe (måske) prøvede med Ternet Ninja 2 som jo har release date d. 1. december - men nej... Bond |
||
bbond
Funktioner
Tak(0)
|
|
Any way.... har forudbestilt og betalt den hos Coolshop - med Visa og pengene trækkes først ved levering.
Så ingen Visa-restriktioner her... Pris CoolShop: kr. 299,- fragtfri - ialt: kr. 299,- Pris Cdon: kr. 279,- fragt.kr.39, - ialt: kr. 318,- Bond |
||
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |