|
No Time To CDON ? |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja mon ikke. Det er godt nok en stor fejl.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja man skal åbenbart selv lige checke oplysningerne vedr undertekster inde på selve appen på f.eks Apple Tv inden man køber. Der fremgår det nemlig at der IKKE er danske undertekster på. Tror jeg venter og istedet købe den på 4K Blu-ray, der skulle den også være med Atmos og Dolby Vision .
Redigeret af filmfreak - 18-December-2021 kl. 11:10 |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kigger man inde i Appen, på iPad, så står der faktisk, at der er Dansk tekst på. Og den er også i Dolby Atmos og Dolby Vision.
Redigeret af Flemming Larsen - 18-December-2021 kl. 11:13 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hmm. Det gør det ikke på min IPad på appen ITunes store (dansk konto) .Der er iøvrigt heller ikke svenske undertekster på dog norske.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok, du kigger i iTunes Appen. Ja, der står de ikke. Men i Apple TV Appen, der står begge to. Altså lige indtil du går ind i filmen.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok så man er ikke alene.
Sad godt nok følte mig lidt dum i går aftes med norsk tekst på 007.. Skal huske og tjekke op på det fremover før jeg køber...
|
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
I kan få pengene tilbage ved at klikke på Rapporter et problem, når I får fakturaen på mail.
|
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det er ret fedt. Det har jeg prøvet en del gange efterhånden. Går ret hurtigt. Det er altså god service. Så må vi se, hvornår vi kan få den igen med de rigtige tekster på.
Redigeret af Flemming Larsen - 19-December-2021 kl. 16:26 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Prøvede det af og ganske rigtig: 169- refunderet for "No Time to Die". Filmen er også fjernet fra mit katalog. Fair nok. Så tak for tippet.
|
|||
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
så er der “nyt” i min korrespondence med Apple. Har fået en mail om, at der er en opdatering på min sag og vi kan tage den over telefonen d. 27/12…
Har så svaret retur, at de bare kan skrive til mig pr mail hvad nyt der måtte være. Så nu må se om det kan lade sig gøre eller om jeg vitterligt skal vente på et telefonisk opkald om en uge. Kan dog oplyse, at ser stadig ikke er DK tekster på min udgave.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er da et underligt svar. Hør her, du får et svar den 27/12. Du får et svar om 7 dage.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
så faldt opkaldet og det “nye” i sagen er, at der ganske rigtig mangler dk tekster. Samt tysk og to andre de var opmærksomme på.
Dog arbejder de på en løsning og inden for en overskuelig fremtid bør filmen have de manglende tekster.
|
|||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |