recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - No time to die
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

No time to die

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: No time to die
    Sendt: 01-September-2021 kl. 00:44
Hvis man vil være lidt på forkant , så kan man nu bestille James Bond og "No time to die" hos Coolshop, og måske også andre steder. Om så filmen i mellemtiden kapres af Apple eller andre, det ved jeg jo ikke.

Men bestilt, er den blevetLOL

https://www.coolshop.dk/produkt/no-time-to-die/238Y9J/
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 09:29
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 09:34
Der er en slem tendens til, at lyden i biografen er alt for høj
Så det her er en fin mulighed for at se den uden at få hjernen blæst ud
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 11:37
Tip: I næste uge kommer dokumentaren 'Being James Bond' med Daniel Craig. En optakt til 'No Time to Die'.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis man vil være lidt på forkant , så kan man nu bestille James Bond og "No time to die" hos Coolshop, og måske også andre steder. Om så filmen i mellemtiden kapres af Apple eller andre, det ved jeg jo ikke.

Men bestilt, er den blevetLOL

https://www.coolshop.dk/produkt/no-time-to-die/238Y9J/


Eftersom Amazon er ved at købe firmaet der har rettighederne til James Bond tvivler jeg på den bliver kapret at Apple
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Online
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis man vil være lidt på forkant , så kan man nu bestille James Bond og "No time to die" hos Coolshop, og måske også andre steder. Om så filmen i mellemtiden kapres af Apple eller andre, det ved jeg jo ikke.

Men bestilt, er den blevetLOL



Linkfix.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Men bestilt, er den blevetLOL

https://www.coolshop.dk/produkt/no-time-to-die/238Y9J/


Tak, osse bestilt her, 4K naturligvis Heart
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 12:40
@Hother - MGM havde alle rettigheder men er nu opkøbt af Amazon, så selvom det kommer på skive, så vil netflix nok næppe få den da den nok kun vil være tilgængelig på amazon prime video og apple's købe/leje platform. Jeg tvivler på amazon vil sælge streaming licens til paramount+/disney+/hbo og hvad de ellers hedder.
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 13:04
Nej!
           
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis man vil være lidt på forkant , så kan man nu bestille James Bond og "No time to die" hos Coolshop, og måske også andre steder. Om så filmen i mellemtiden kapres af Apple eller andre, det ved jeg jo ikke.

Men bestilt, er den blevetLOL

https://www.coolshop.dk/produkt/no-time-to-die/238Y9J/


Eftersom Amazon er ved at købe firmaet der har rettighederne til James Bond tvivler jeg på den bliver kapret at Apple
Nu skrev jeg jo om hvorvidt filmen bliver kapret af Apple "Eller andre".
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 18:30
Det kommer jo altsammen an på hvad man mener med kapring. Apple's (og googles) købe/leje platform er en fuldkommen anderledes juridisk løsning end en streaming tjeneste hvor man betaler per måned for at få adgang til et stort tilbud af film og serier. Streamingtjenesterne får ikke lov at få den, da den bliver eksklusiv til den platform der ejer rettighederne. Sådan ser verden mere og mere ud. De VIL have vi skal abbonnere på alle deres tjenester fordi de vil have alle pengene selv. Men købe/leje platforme hvor man betaler individuelt per film vil få dem. De betaler jo så også en %-sats til rettighedshaverne direkte per film og er reelt ikke anderledes end at sælge en fysisk skive.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvis man vil være lidt på forkant , så kan man nu bestille James Bond og "No time to die" hos Coolshop, og måske også andre steder. Om så filmen i mellemtiden kapres af Apple eller andre, det ved jeg jo ikke.

Men bestilt, er den blevetLOL

https://www.coolshop.dk/produkt/no-time-to-die/238Y9J/


Eftersom Amazon er ved at købe firmaet der har rettighederne til James Bond tvivler jeg på den bliver kapret at Apple

Nu skrev jeg jo om hvorvidt filmen bliver kapret af Apple "Eller andre".


Det var dig der valgt at navne Apple, som det eneste firma navn, ikke mig.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu