|
"No time to die" |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg tjekkede lige blu-ray.com og her står at den britiske udgave har Dolby Atmos på Blu-Ray - desværre uden dansk tekst, så man skal overleve uden tekster eller engelsk for hørehæmmede, hvis man vil have Dolby Atmos på Blu-Ray.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
|
Jeg synes heller ikke at det er rimeligt at den skal koste mere. Jeg så de har den i Bilka. I Bilka koster nye BD film normalt 99 mener. Denne skal de have 155 for. Og så er jeg ret trat af efterhånden at Film på BD kun har DTS HD lyd. At der ikke er flere film med Atmos eller DTS:X For mig skyder de sig selv i foden, for jeg er stoppet med at købe film, når de kommer, så lejer ejg evt. eller venter til 3 for 100 eller. lign. |
||
![]() |
||
bbond ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 410 |
|
199,- SEK = 144,- DKK
Så film er generelt billigere i Sverige? (sammenlignet med Bilka pris på 155,- DKK) Bond ![]() |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
|
De seneste premierefilm har koster 119 kr i Bilka/Føtex. Havde også ventet at Den nye Bond gik til den pris. Alle forudbestillings steder på nettet tog 200 kr, så egentlig en okay pris for en helsftensfilm på 2:43 timer. Koster også mere end standardpris i biografen hvisden var åben.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
|
Jeg skal se filmen, men regner med at leje den på Apple TV+. 49 kr. i 4K og Dolby Atmos. Det er en fair pris hvis man ikke vil eje den.
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Jeg kan i hvert fald bekræfte at nogle BD-udgaver af filmen har Atmos, f.eks. denne her set på Amazon.co.uk formedelst £31, altså DKK 275,- (så er den fandme også betalt!). Jeg har ikke umiddelbart kunnet bekræfte, om også "2-disc Collector's Edition" har Atmos. (samme udgave som ovenstående koster i øvrigt inkl. fragt SEK 480,- på den svenske Amazon...!)
Redigeret af jacobe - 07-Januar-2022 kl. 15:03 |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
|
Jeg er ok tilfreds med DTS HD MA 5.1 på bluray udgaven omend Atmos naturligvis er at foretrække. Det er jo helt galt når de blot smider DD 5.1 på.
Ville også gerne købe filmene på UHD, men gider ikke at betale 249-299 kr. for en film.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
Så dukkede denne også op hos mig. Bestilte den, da den var på tilbud til 199,- plus at jeg havde nogle point ved Coolshop, så den endte på 162,- det er ok.
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Det må man sige - billigere end Blu-ray!
![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
|
Bluray står til 155,- i Bilka/Føtex, så nej.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
Ja, det var fedt. Skyndte mig også at bestille den.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
avemestr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2012 Status: Offline Point: 104 |
|
Det ser ud til, at filmen faktisk anvender Atmos godt: No Time to Die Ultra HD Blu-ray Review | AVS Forum
Så det er værd at gå efter, hvis man har højttalere placeret over sig. (I modsætning til Mad Max: Fury Road, Blade Runner 2049 og mange andre film, hvor man har smækket et Atmos-logo på kassen, men ikke brugt tid på at lave et mix der gør brug af Atmos' muligheder)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |