|
"No time to die" |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der skal jo være en Dolby Atmos-dekoder i enheden før man overhovedet kan komme i gang, så det er vel helt på sin plads, at f.eks. en mobiltelefon får "logoet"? Prøv engang at lyt til Dolby Atmos i Apple AirPods. Efter min mening slår oplevelsen mange eksterne opsætninger, heriblandt soundbarer.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
er der nogen her der med sikkerhed ved om filmen på ultra HD Blu-Ray disken er i Dolby Vision eller om det blot er alm HDR ?
Der står nemlig ikke noget på selve disken . Det er den nordiske udgave.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24781 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der står Dolby Vision oppe i hjørnet på mit LG C1
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
filmfreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for hurtig svar. Det er fordi min Sony X800M2 afspiller ikke selv kan detektere om der er det ene eller andet format, så jeg skal desværre skifte det manuelt i indstillinger.
Redigeret af filmfreak - 14-Januar-2022 kl. 21:38 |
||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
filmfreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo, det er rigtig, men der er også et HDR logo hvilket er forvirrende. Det ville være rart hvis det var tydeligt angivet, f.eks hvis logoet fandtes på selve disken , som jeg har oplevet ved andre film.
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12335 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dolby Vision er en type HDR.
De andre hedder HDR10, HDR10+ og HLG. |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På infosiden hos iMusic skrives der, at der er misinformation på coveret, hvor der anføres HDR10+ eller Dolby Vision, men filmen er i HDR10 skriver iMusic.
Redigeret af JeTex - 15-Januar-2022 kl. 17:27 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
filmfreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm.. nu bliver det interessant, især hvis der for nogle vises et Dolby Vision ikon øverst i højre hjørne af TV ved afspilning … Og vi taler om Nordisk udgave. Sjovt nok er den med Dolby Vision på ITunes.
|
||
sjakal43
Ny bruger Oprettet: 08-Maj-2017 Sted: Greve Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når jeg afspiller UHD disken i min afspiller på et SONY XH90 vises kun et HDR10 logo i øverste venstre hjørne.
|
||
filmfreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Må man spørge hvilken Blu-Ray afspiller du bruger ?
|
||
sjakal43
Ny bruger Oprettet: 08-Maj-2017 Sted: Greve Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en Cambridge cxuhd afspiller.
I dette Forum er de også inde på samme problematik ifht. manglende DV. |
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |