recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har hørt SA Pandion 2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der har hørt SA Pandion 2?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der har hørt SA Pandion 2?
    Sendt: 16-August-2014 kl. 20:00
Hejsa folkens!

Jeg læser altid rundt omkring om alle mulige spændende produkter, min nysgerrighed er faldet på Pandion 2... Det har jo været lidt et "projekt" fra SA og en flok ingeniørs side, men trods den store "open source" omtale, er det faktisk et svært produkt at finde mange meninger om.

Jeg har ikke selv fået tager mig sammen til at lytte til dem, men det kunne være sjovt at høre andres mening, er der nogen af jer der har lyttet til dem? I så fald hvad er jeres mening? ;)

Vi trænger til lidt saglige debatter om produkter herinde, det hele går op i Best buy tv til 4000kr og andre lign. Emner ;).. (Ikke at det gør noget, men nu det hygge tid ;))

Mvh
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Powerkim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-November-2014
Sted: København
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Powerkim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 15:21
Hej Rasmus,

Jeg har haft fornøjelsen af at lytte til System Audio's Pandion 2 i ca. 8 timer og Pandion 30, som er den nye gulvhøjttaler. Som du måske kan se fra mit eget system med Lyngdorf forstærker og Klipsch Palladium højttalere, er jeg særdeles seriøs med lyd!

Hvis du ikke endnu har hørt SA Pandion højttalerne, skylder du dig selv at komme ned til din nærmeste HiFi pusher eller ind til System Audio i Roskilde og få et lyt. Sæt et par timer af til det, for du vil aldrig forlade den stol igen!

Jeg har lyttet en del, både på Martin Logan elektrostater, Audiovector, Elac, B&W Diamond 802, Dali Epicon 8 og Steinway-Lyngdorf setup til op til 250000 pr. sæt. Intet... INTET af ovenstående kan levere de nuancer og det nærvær du har med musik. Det er de ULTIMATIVT bedste højttalere jeg har hørt til under 150.000 kroner for et sæt højttalere og Pandion 2 kan du nu købe til 15.000 for et sæt på nettet.

Jeg har hifi for ca. 400.000 for tiden, så det bliver ikke skiftet ud, men i nærmeste fremtid ønsker jeg mig et sæt Pandion 2 til mit spisekøkken... Oddsene er, at jeg vil bruge mere tid i køkkenet end i min stue efter de kommer op.

FANTASTISKE højttalere. Intet mindre!

Med venlig hilsen Kim
Lyngdorf Millennium MKIII

Klipsch Palladium P39F, P27C, P27S, P312S

-Indsæt flagskibs surround receiver her.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu