recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har mobilt bredbånd (4G) fra 3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der har mobilt bredbånd (4G) fra 3?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af iballan iballan skrev:

En Poynting XPOL-A001 2 dBi antenne.

Ved ikke man må linke til forhandlere, men jeg har købt den her
Jeg bestilte bredbånd og antenne samtidig, så jeg havde 14 dage til at teste udstyret sammen.
Jeg prøvede med antennen forskellige steder. Jo højere - jo bedre.


Fedt. Tak. Den prøver jeg nok :)
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2014 kl. 12:49
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 00:31
Oprindeligt skrevet af Lasse5068 Lasse5068 skrev:

Har godt nok ikke mobilt bredbånd, men bare et almindeligt mobilabonnement hos Oister, som jo kører på 3's netværk. Jeg tog lige en hurtig speedtest på netværket gennem min Nexus 5-telefon, og vil sige, at deres netværk præsterer rigtig godt:

http://www.speedtest.net/my-result/a/806898943

Og det kan vel kun blive bedre af, at man får opsat en router, så hastigheden skal du i hvert fald ikke være bekymret over, vil jeg sige. LOL

Galaxy Note III i Odense


Redigeret af Thomas H - 26-April-2014 kl. 00:31
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu