recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har prøvet AirSonos? Airplay på Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der har prøvet AirSonos? Airplay på Sonos

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sunny Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der har prøvet AirSonos? Airplay på Sonos
    Sendt: 29-August-2014 kl. 05:56
Jeg faldt over dette på nettet, har nogen prøvet dette og evt. fået det til at virke?
http://www.iphoneblog.de/2014/08/18/airsonos-sonos-airplay-video/
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 07:52
Det må være en Play 5 han bruger. Der er minijack indgang som man skal indstille til at starte ved signal på en vis volume og så kan du styre det via en Airplay Express. Men det er et ekstra led for ingenting. Sonos har jo styre enhed i til det via deres App. Vil man absolut bruge Airplay er det svaret men det nedgradere kvaliteten en smule. 

Da jeg brugte Sonos Connect på min Denon AVR3313 imod dens egen Airplay kunne jeg høre en lille forskel hvor Sonos lød bedre både digital og analog tilkoblet. 
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkscan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 08:11
Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Det må være en Play 5 han bruger. 
Nej AirSonos er noget, man installerer på en Linux-maskine og som skaber Airplay-kontakten til Sonos-systemet.
Det ser ud til, at det faktisk kan køre på en Raspberry PI: http://www.schrankmonster.de/2014/06/25/raspberrypi-sonos-speakers-support-apple-airplay/ 
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu