recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har prøvet den seneste recording service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der har prøvet den seneste recording service

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der har prøvet den seneste recording service
    Sendt: 21-September-2013 kl. 20:36
Det er den beta der ligger på dvbviewer/members. Syntes den er noget træg i det og sammen med den nye dvbviewer frontend går det helt galt. Når man er igang med en optagelse så går der længre ift. tidligere versioner inden den kan ses under punktet "optagelser".

Er spændt på om de finder en programmør der kan efterfølge deres server projekt.

For dælen man skal huske at gemme tidligere versioner i det miljø.

MVH

Redigeret af rasmuzzen - 21-September-2013 kl. 20:38
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2013 kl. 23:17
Du må bare sige til. Jeg har fra version 0 og opefter, i begge produkter, men jeg forstår ikke lige hvad du mener er et problem. Jeg vil gerne teste det af i morgen, for at se om det er et generelt problem
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 12:27
Kl. er 20.00, ungerne skal i seng, der sættes en optagelse igang der varer fra 20.00 til 21.00, den vil jeg så gerne se 20:20, men den nye version er ikke lige i humør til at vise den i listen af optagelser endnu, det vil den måske først 20:30 eller lign, jeg har ikke lige fanget logikken.Det skal siges at jeg ikke kører med .ts filer der brydes op i eks. 600MB stykker (default), en optagelse laver een stor fil, sådan har jeg kørt i et halvt år. Det har virket fint indtil nu.Jeg er dog gået tilbage til rs. 1.24 da den der 1.26 var helt tosset.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

Kl. er 20.00, ungerne skal i seng, der sættes en optagelse igang der varer fra 20.00 til 21.00, den vil jeg så gerne se 20:20, men den nye version er ikke lige i humør til at vise den i listen af optagelser endnu, det vil den måske først 20:30 eller lign, jeg har ikke lige fanget logikken.Det skal siges at jeg ikke kører med .ts filer der brydes op i eks. 600MB stykker (default), en optagelse laver een stor fil, sådan har jeg kørt i et halvt år. Det har virket fint indtil nu.Jeg er dog gået tilbage til rs. 1.24 da den der 1.26 var helt tosset.
Hvor henne er det at du planlægger optagelsen. Er det fra Web interfacet i RS eller DVBViewer?
Hvor henne er det at du ser listen over optagelser Er det i RS eller DVBViewer eller er det i Stifinder?
Hvis det hele foregår i RS, så kan jeg oplyse, at hos mig kan optagelsen ses i fanebladet Optagelser med det samme
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 15:56
Alt i min verden foregår via remoten, så alt er i selve dvbviewer.

Hvilken version kører du af rs.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 17:44

Alt i min verden foregår via remoten, så alt er i selve dvbviewer.

Hvilken version kører du af rs.
Jeg bruger ikke fjernbetjening, men har prøvet det via OSD med mus og tastatur.
Kl. 17:20 valgte jeg tidslinie og bad den optage (med rød knap/F5) havemagasinet på TV2 fri. Programmet starter 17:30
Kl. 17:25 går den i gang med at optage, og jeg kan straks se den optræder i Optagelser listen. Jeg kan bare ikke afspille den derfra. Får en Rendere fejlmeddelelse. Men det er sikkert en fejl i nogen indstillinger, for jeg kan sagtens afspille den fra Stifinder
Men summa summarum, så kan optagelsen straks ses i Optagelser
RS er version 1.26.00
DVBViewer er version 5.2.8.0
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 18:07
Ok, du er altså på de 2 sidste versioner. Jeg syntes de kører deres butik på en lidt underlig måde, de ligger latest beta ud, uden last stable release. At man skal være forsøgskanin på deres produkter. Jeg ved godt at de er dygtige, men stadig underlige.
Jeg håber hver gang at de får rettet nogle af de remote problemer jeg har, men ak og æv, det sker vist aldrig.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2013 kl. 18:22

Ok, du er altså på de 2 sidste versioner. Jeg syntes de kører deres butik på en lidt underlig måde, de ligger latest beta ud, uden last stable release. At man skal være forsøgskanin på deres produkter. Jeg ved godt at de er dygtige, men stadig underlige.
Jeg håber hver gang at de får rettet nogle af de remote problemer jeg har, men ak og æv, det sker vist aldrig.
RS har aldrig været andet en Beta.
Har du rapporteret de fejl du oplever, på deres hjemmeside, med en Support.zip vedhæftet?

Og ja de er lidt underlige. Det er nok på grund af deres struktur. De har baseret deres udvikling på Lars og Hackbart, men nu er Lars død, så det hele ligger på Hackbart, som er den der er den "dybe" teknikker. Der er så nogle frivillige der hjælper lidt til hist og pist.
Men som et kommercielt produkt er det jo meget man får for pengene, især når man tænker på at de intet tager for nye versioner
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu