|
Nogen der har set KD85XH9096BAEP? |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeps. Det hænger fint på væggen - men damn det fyldte en del i bilen :)
Men ser fedt ud
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
|
ham jeg købte tv’et af havde det nye fra sony hængende. Det som trådstarter efterspurgte. Han sagde han ikke kunne se den vilde forskel - men at han havde købt det fordi han gerne ville have hdmi 2.1
|
||
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
|
Oversigten med kalibreringsforslag findes her: https://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1439453137 Der er også til Sony XH90.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
|
fedt.
Indimellem popper det frem at det er hdmi 3 - og at det er 4k - sådan poppende ned fra toppen og så lidt ned i skærmen - nogen der ved hvorfor.
|
||
|
||
![]() |
||
|
jeg har et billede af det. Men ved ikke hvordan man kan indsætte et billede herinde
|
||
|
||
![]() |
||
|
har muligvis løst det :)
|
||
|
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Ikke alle har den luksus blot at kunne rykke tættere på skærmen.
Min stue er sådan indrettet at det ville se komplet ondsvagt ud. Er tvunget til at sidde 4,6m fra skærmen. |
||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
|
Shit, jeg sidder ofte cirka 2-2,5 m fra mit 50", det vil sige at du skal have cirka 100" for at få samme oplevelse. Klaus
|
||
![]() |
||
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
|
Har også 110" Projektor lærred i stuen i dag. ![]() Men pæren køre på det sidste. Og så er spørgsmålet jo om man skal kaste de små 1000kr en ny pære koster eller blot skifte til et 85" nu hvor de er nede i en pris der er til at forstå.
Har fastramme lærred så en mulighed var selvfølgelig også at skifte dette ud med et rulle lærred og så "nøjes" med et mindre tv. Min receiver har faktisk 2 HDMI output så den er forberedt på dette :) |
||
|
||
![]() |
||
|
2-2,5m. Så er du jo vitterlig også klistret helt op af skærmen. Du overholder ligepræcis covid retningslinierne til dit tv. hehe
![]() Redigeret af kenneth85 - 12-Januar-2021 kl. 15:11 |
||
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
|
Bare rolig, newsspeakeren kan ikke smitte gennem skærmen!
![]() |
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
|
Nogen der kan anbefale noget til at vaske skærmen ??
Den har en del fedtfingre på - det vil jeg gerne have væk, men vil gerne bruge det bedste så jeg ikke skader skærmen
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |