|
Nogen der har set KD85XH9096BAEP? |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4995 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Køber et fluenet i sort og sætter foran
![]() |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
|
hvad koster det at få kalibreret sit tv ?
Er pengene godt givet ud ? På forhånd tak :)
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19629 |
|
Klaus
|
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6493 |
|
Taxa :-) kan det betale sig ?
og Rasmus Larsen, kan se i har kalibrering af modellerne lige før mit tv og lige efter - hvad ville du vælge til sony85xf8596 i Jeres kalibreringer, især hvis sort er pixeleret. på forhånd tak
|
||
|
||
![]() |
||
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
|
Har fået mit 85" XH9505 og har kun kigget lidt på det indtil nu.
Umiddelbart er det virkeligt flot til prisen. Er dog i tvivl om kalibrering, om man bare skal tage nogle tal fra nettet og prøve sig lidt frem
|
||
![]() |
||
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
|
prøv dem her :-)
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 981 |
|
Pixeleret sort skyldes højst sandsynligt kildematerialet.
|
||
![]() |
||
|
helt ok - det er game of thrones på HBO.
|
||
|
||
![]() |
||
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
|
GOT og HBO er jo direkte forfærdelig på alle TV
|
||
![]() |
||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
|
Jeg har både et Sony KD-65A1 og KD-85XH9096 tv og er ikke enig i det du proklamerer. Det kommer an på hvad man personligt vægter højest; Det mest perfekte billede eller det store mere biografagtige billede. Mit 65" OLED tv billede fremstår bestemt flottest, men det giver bare en mere filmisk stor oplevelse, når jeg ser film på mit 85" LED (LCD) tv. Og så er det underordnet om det Blu-ray 1080p eller UHD 2160p materiale (eller streaming tv for den sags skyld) man sammenligner på tv'ene. Begge dele står flot på begge tv. Jeg er faktisk imponeret over hvor godt 85XH9096 tv'et gør det, specielt med tanke på at jeg kun gav 15.999 kr. for det under januarudsalget.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4995 |
|
Det kan sagtens være at du og andre får mere ud af at se på et 85 tommer TV. Måske er forskellen heller ikke så stor i billedkvalitet mellem de to Sony TV når det kommer til stykket. Der er jo sket en udvikling i Oled siden Sony A1.
|
||
![]() |
||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 981 |
|
Enig. Der er ingen erstatning for størrelse, når man skal "suges ind" i en film. Og nej, det er ikke det samme at sætte sig tættere på en mindre skærm.. Mit 65" TV har uden tvivl en bedre billedkvalitet, men når der skal ses film, så er det med projektor og 100" lærred. Der er ingen sammenligning, når vi taler filmoplevelse.
Redigeret af Deschain - 26-Februar-2021 kl. 10:20 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |