|
Nogen der har set nogle gode tilbud på ps4 |
Besvar |
Forfatter | |
Bygone
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-November-2015 kl. 13:54 |
Hej Forum gangstere :)
jeg leder med lys og lygte efter et super tilbud på en ps4 ala den der var i elgiganten fredag i Odense...der solgte de en ps4 m/ 500gb hdd og fifa16 til 1899,- (så det først for sent). power solgte også et køtilbud lørdag morgen med 2 controllere og et par spil for godt 2300,- eneste krav jeg har er det skal være den nye arkitektur, der vejere mindre og bruger mindre strøm, mener det er cuh-1200 den går under... alle der falder over et godt tilbud på gerne post dem her eller sende mig en notits på beskeder herinde. det jeg grundlæggende leder efter er en ps4 m 1 eller 2 controller, hdd størrelse ikke vigtig da jeg regner med at smide en 1tb hybrid hdd i den selv. om den er hvid eller sort betyder intet. tak på forhånd for ethvert link i måtte finde :). Den skal maks koste 2500,- |
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen af de tilbud du nævner var med den nye maskine ...
Bilka havde den i sidste uge til 2800 for en 1 TB Ultimate players edition inkl. Uncharted 1 2 3 |
|
MORE BASS
|
|
Bygone
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er et par af de hvide 500gb der er den nye også rundt omkring men vil ikke give 2999,- for den pt. det mener jeg er for dyrt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |