|
Nogen der har Terratec H7 med Yousee Bland Selv?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 10:50 |
Jeg prøver at oprette en ny tråd i håb om at nogen kan hjælpe, da jeg har kæmpet med det i snart 1 måned. Mit setup er: WHS2011 DVBViewer+Recording Service Terratec H7 (derudover HDHomerun + WINTV-CI YouSee Bland Selv kanaler. Mit problem er at jeg ikke kan få billede på følgende kanaler TV3+, 6eren, canal9, tv3sport1 i DVBviewer er der bare sort skærm på de kanaler. Jeg har prøvet at lave en frekvensscanning på kanalerne f.eks. 514000 for TV3+, 506000 (mener jeg) for canal9 osv. Kanalerne dukker fint op i kanallisten men lige meget hvad jeg prøver får kun sort skærm. De andre krypterede kanaler jeg har er der fint billede på. Jeg har prøvet at installere W7 32 bit på en anden maskine, men det var samme problem. Så ved ikke hvad jeg ellers kan prøve. Det "sjove" er, at på Terratec Home Cinema som har lidt samme interface som DVBViewer, der virker kanaler helt fint. Men det er ikke en brugbar løsning for mig, da har mange begrænsninger ift. DVBViewer + Recording service som jeg bruger til LiveTV, stream, optagelser og Kodi. Er der nogen der kan hjælpe mig videre og evt. selv har en Terratec H7 + DVBViewer + YouSee bland selv kanaler?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en krypteret TV3+ som virker med en H5 på DVBViewer.
Jeg kunne ikke lige smide et screenshot, men den er opsat som følger: Network ID: 65024 Frequency: 514000 Modulation: QAM 64 Symbolrate: 6875 Stream ID: 1160 Name: TV3+HD Category: YouSee Video PID: 4800 Audio PID: 4806 Teletext PID: 362 PMT PID: 4809 PCR PID: 4800 Service ID: 650 Video Type H.264 Audio Type AC3 Language: dan Group: A Encrypted: flag Jeg har også prøvet med 6'eren og den virker også.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
Hej Cyberguruen. Tak fordi du gider poste dine informationer. Det er helt på samme måde mit er sat op:(
1. Hvilket OS kører du med og hvilken driver kører du med til Terratec og hvilken version DVBViewer? 2. Er dit også Yousee bland selv? Er ved at løbe tør for ideer at prøve og der er også en anden der har samme problemer som mig som skrev på DVBViewer forum. Håber der findes en løsning.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Windows 8.1 Pro 64-bit engelsk DVB-Viewer 5.3.2.0 Jeg har bare den store YouSee pakke med nogle ekstra køb selv kanaler. Men de krypterede kanaler er jo de samme som i bland selv og dem kan jeg godt dekode. Kan du streame fra DVBViewer til en anden enhed? - for så kunne det måske være et codec problem på maskinen, at den ikke kan vise billede og lyd.
|
|
|
|
![]() |
|
Hej Cyberguyen. Tak for svaret.
Jeg kan heller ikke se de kanaler med recording service. Men den driver du nævner hvor kan jeg hente den, da den jeg har hedder noget med 1.00.05.xxx.kunne da være spændende at prøve den |
|
![]() |
|
Og spørgsmål to nu nævner du at du har en h5 hvordan får du så set de tilkøbskanaler da jeg ikke kan se den kan tage kort..
|
|
![]() |
|
Jeg kan se at H5 versionen benytter en anden type driver versionering. Men den nyeste H7 kan hentes her og den er nyere end den du har angivet: Jeg benytter SoftCam og en Smargo kortlæser, så jeg kan se alle kanaler på mine 5 tunere i mediecenteret.
|
|
|
|
![]() |
|
Tak for svaret. Den driver har jeg prøvet desværre men ser spændende ud med den anden løsning hvis den ikke er for dyr..
|
|
![]() |
|
Hvordan får man den til at spille sammen med dvbviewer og softcam kortlæseren. Findes der en guide?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Tak for det men inden jeg evt bestiller kan du så bekræfte det kan køre sammen med recording service på windows
|
|
![]() |
|
Jeg kan kun bekræfte at jeg igennem flere år har benyttet det dagligt på MediaPortal.
DVBViewer understøtter softcam og kan dekode kanaler, men jeg bruger det kun for at teste med. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |