|
Nogen der kan anbefale Video Converter Ultimate |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2013 kl. 18:02 |
Video Converter UltimateHej...
Sad og surfede lidt og faldt over dette konverteringsprgram, som ser ud til at kunne en del.
Det jeg har brug for, er at kunne samle alle filerne f.eks. i MKV-containeren i en fil og dette kan dette program. Jeg har ikke fundet denne mulighed i MAKE-MKV...
Jeg har downloaded prøve-versionen og efter en lille test med en af datterens DVDer og samtidig indlagt upscaling - så syntes jeg resultatet virkede ganske udemærket. Dog var lyden 2CH....
Men jeg vil gerne høre, om der er nogle herinde som har erfaringer med dette program og kan anbefale det. Det er ikke gratis, men der er 30% på det pt...
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil da ikke betale penge for sådan noget skrammel ?
Der er intet dette program kan som ikke kan opnåes med freeware programmer, formentlig endda i bedre kvalitet. Men kunne du ikke starte med at beskrive lidt tydeligere hvad det egentlig er du forsøger eller gerne vil opnå - det virker somom du er ude på et vildspor. Jeg forstår ikke hvad du mener med "samle alle filerne f.eks. i MKV-containeren i en fil" Redigeret af spawn - 24-Marts-2013 kl. 19:43 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Spawn:
Idag ligger alle vores DVD i ISO-formatet. Dette giver lidt akrobatik med en medieboks ved vores fladskærm. Da denne fladskærm ikke vil afspille ISO-filer.
Derfor ønsker jeg at konvertere de enkelte DVD'er til samlet MKV, inkl. lydspor, tekst mm. Men f.eks. med "MAKE MKV" tager den en fil af gangen og laver netop en fil. Og ikke en samlet MKV-fil indeholdende den komplette DVD.
Det jeg søger er altså et program, som kan konvertere ISO-filer til f.eks. MKV. Og samle hele DVD'ens indhold i en samlet i fil. Og ikke kun f.eks. hovedfilmen.
Håber du forstår....
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Og nej - jeg vil selvfølgelig ikke betale for noget, såfremt det var noget der ikke var godt. Derfor jeg spørger herinde
![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Jeg er stadig ikke helt med, en DVD indeholder typisk kun en enkelt film med et antal lydspor og undertekster - MakeMKV kan sagtens tage alle disse spor med over i en enkelt mkv fil. Trailere og reklamer er vel ikke interessante at få med ?.
Er problemet at du forsøger at rippe dvd som indeholder flere film eller ? Redigeret af spawn - 24-Marts-2013 kl. 23:06 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ZeusDK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
vil næsten mene at et program som handbrake også ville kunne klare opgaven.
men har selv benyttet mig af xilisoft ultimate converter, og må indrømme jeg har været fuldt ud tilfreds med det |
|
![]() |
|
Hej ZeusDK...
Tak for dit input.
![]() Efter Spawn's indlæg valgte jeg lige, at "klappe hesten" og afvente yderligere indlæg - som dit.
Dvs. jeg er i overvejelsesfasen og jeg følger lige udviklingen. Men min egen erfaring med Xilisoft var positiv og det gjorde hvad det skulle for mig - uden problemer. Dog i test-versionen.
Men kan man benytte Handbrake, som er gratis og det gør nødagtig det samme - ja, hvorfor så ikke gå den vej...
Flere der har erfaringer eller ønsker at uddybe mht. dette stykke software - så skriv.
![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
Tegnefilm indeholder mange små afsnit som af f.eks MakeMKV vil resultere i mange små filer. Ved nogle tegnefilm er der dog på dvd'en og en fil som indeholder det hele.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Lad mig lige forstå: opskalerer du dine DVD film direkte i filen? Det var da et frygtelig spild af plads! Der findes nærmest ingen medieafspiller eller TV, der ikke selv kan opskalere, så hvorfor øsle sin harddisk plads væk med sådan noget?
Redigeret af Torben Rasmussen - 21-Juli-2013 kl. 19:15 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |