|
Nogen der kender dette tv fra Samsung QE65Q65R |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ambs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2020 kl. 17:31 |
Hej
Jeg sad og kiggede efter et tv på power og faldt over dette Samsung tv (QE65Q65R) http://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/samsung-65-4kuhd-led-tv-qe65q65ratxxc/p-733547/ jeg kan ikke rigtig finde nogen anmeldelser. Er der nogen der kender det, og kan fortælle lidt om det, da det umiddelbart virker som en okay pris.
Mvh, André |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes også den så spændende ud.
Her er et link til en god norsk test, dog af 55 tommer, testet mod LG B9 og Sony XG 85: (har forsøgt at gøre link klikbart, men virker ikke fra min mobil) Mvh. Jacob
Redigeret af Jamic - 14-Marts-2020 kl. 18:28 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der kan da uden problemer klikkes på det, og komme på siden.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ambs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Tak for linket, dog en lidt overfladisk test, synes jeg. Jeg ender nok med at rende en smut i Power i morgen og kigge på det. Det ville dog havde været rart med en dybdegående test :-)
Mvh, André
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Tak, ja nu virker det også her.
Det sælges som q64 og q67 i andre lande, så måske der kan findes flere tests, under de navne. Skriv meget gerne om din oplevelse, hvis du får set på det. Mvh. Jacob
Redigeret af Jamic - 14-Marts-2020 kl. 19:15 |
|
![]() |
|
Dette burde være den samme:
Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
Q67R er en variant af Q60R. Det kan måske bidrage til informationssøgning.
Et middelklasse TV med kantbelyst LED. Det er stort, men skærmhardwaren kan ikke fremvise HDR. Hvad er budgettet?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Hej Rasmus
Tak for info, det var jeg også nået frem til efter at have læst den anden test jeg linkede til. Den første test kunne godt give indtryk af at det var på niveau med B9, dog med et lidt ringere sortniveau. Kender ikke trådstarters budget, men for mit eget vedkommende er jeg kommet frem til at det gamle Plasma bliver hængende indtil videre. Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Eneste Samsung,som er bare i nærheden af LG B9 - er Q90. De forskellige varehuse er indimellem gode til forskellige eksotiske betegnelser for identiske TV,så de har en kattelem i forhold til prisgaranti . . LG B9 tørrer altså gulv med LCD i mellemklassen(-og dit gamle plasma) . . Mener forøvrigt,at C9 i 65" måske er på w.e tilbud i omegnen af 12k . . ?
Redigeret af Lennon - 15-Marts-2020 kl. 12:16 |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Mange tak for indsparkene alle sammen, det har været en stor hjælp! Jeg er også kommet frem til at springe over dette tv. Venter og ser, om C9 ikke snart kommer på tilbud.
Mvh, André
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
C9 er på w.e tilbud nu, mig bekendt til det Flatpanels kalder "historisk lav" . Så det du venter på er nok nærmere UDSOLGT (!) |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Hvor ser du det på tilbud? Jeg kan kun finde det til 14000+
Mvh, André
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |