|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasabcd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 10-Juni-2006 kl. 19:29 |
Jeg så et 26" lcd tv af mærket Goodmans i den lokale Merlin. Det var en demo-model, som var sat til 3999 kr. Nogen der kender dette mærke ?
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Mærket er vist mest kendt i GB. Jeg har på fornemmeren at de køber partier ligesom fx. Medion, og får eget mærke på. Produkterne er som regel i den billigere ende. De leverer dog også anden elektronik end tv - f.eks. DAB-radioer (se f.eks. Dixon's - en stor elektronikkæde i GB, Hifi-priser eller Dansk Datasalg). Søgning på Google giver primært britiske sider. Jeg har ingen personlige erfaringer med mærket - beklager. /Splinten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |