recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der kender Toshiba 37WL66
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNogen der kender Toshiba 37WL66

Besvar Besvar Side  <1234 9>
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2006 kl. 22:30

Otto, din vurdering af dette TV, er det både 32" og 37" modellen du er så begejstret for, eller er det kun 32" modellen?

Er der nogen der ved hvordan den håndterer 1360x768 opløsning fra PC over HDMI indgangen, som LG fx. kan håndtere til perfektion?

Umiddelbart syntes jeg også det er ærgeligt at en 37" model ikke kommer på tale, jeg har skaffet mig af med mit CRT TV, så et hurtigt fælleskøb på denne model er bestemt interessant, ville dog godt have haft 37".

Mvh

Brian

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2006 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af Nicolai123 Nicolai123 skrev:

Det tv så jeg hos en kælderhandler i tilst - han har det selv monteret i sin stue. For den som kender Niels Lauritzen vil det være muligt.

Gamle Niels på Bysmedevej? Har han stadig butik? Hold kæft, hvor har jeg købt mange videobånd ved den mand i tidens løb. Det er dog mange år siden, at jeg sidst har været hos ham.

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 17:46
Nu kunne jeg ikke dy mig - jeg kunne godt tænke mig at vide om der bliver skudt ved siden af, så jeg oprettede en afstemning som "tester".

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13187& PN=1

Så må Lars slette den hvis det er helt galt, det ville selvfølgelig være i orden.
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 20:46

Oprindeligt skrevet af Techfreak Techfreak skrev:

Hej Otto hvordan vil du vurdere billed kvalitet og lyd i forhold andre 37" LCD tv og ikke mindst pana th-37pv60e, ganske kort.

Ingen LCD slår en TH 37 PV 60 i mine øjne, dér er Toshiba'en ingen undtagelse. Min vurdering af Toshiba'en er at det ikke er _det_ bedste LCD på markedet, men at det er godt med fremme blandt de bedste, og samtidig har en meget lav pris. Og at enhver der overvejer at købe et Samsung tv bør kigge på sådan ét først...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af Binnerup Binnerup skrev:

Otto, din vurdering af dette TV, er det både 32" og 37" modellen du er så begejstret for, eller er det kun 32" modellen?

Jeg synes ikke der er den store forskel, og det synes de kunder der har kigget på den heller ikke...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 20:50

Umiddelbart syntes jeg også det er ærgeligt at en 37" model ikke kommer på tale, jeg har skaffet mig af med mit CRT TV, så et hurtigt fælleskøb på denne model er bestemt interessant, ville dog godt have haft 37".

Af konkurrencemæssige årsager kan jeg ikke komme nærmere ind på årsagen, men humlen er at vi på 32" modellen kan være billigere end alle andre, hvilket vi ikke vil kunne på 37" modellen med en tilfredsstillende avance.

Jeg skal lige have en indikation fra leverandøren om hvordan leveringen af større mængder ser ud, så starter vi op i fælleskøbet...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 21:12

Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Af konkurrencemæssige årsager kan jeg ikke komme nærmere ind på årsagen, men humlen er at vi på 32" modellen kan være billigere end alle andre, hvilket vi ikke vil kunne på 37" modellen med en tilfredsstillende avance.

Det er selvfølgelig fair - selvom jeg helst ville have haft en 37" model ;-)

Til top
Branche Medlem
Branche Medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 21:28

Det er selvfølgelig fair - selvom jeg helst ville have haft en 37" model ;-)

I princippet er der jo ikke noget i vejen for at jeg giver et tilbud alligevel, jeg kan/vil bare ikke matche billigste online-pris på markedet, og så er spørgsmålet om der er nogen idé i det?

Hvis jeg ikke har nævnt det, så er der i dette tilfælde ikke tale om parallel-import fra vores side, men køb gennem den officielle distributør. Ikke at det gør nogen forskel for jer som kunde, men det koster nu engang (normalt) lidt ekstra...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 22:14

Otto: Der er jo ikke noget problem I at give en pris, jeg er sikker på mange hellere vil handle hos TC end hos andre hvis prisforskellen er lille...

Jeg kan se billigste i DK er PC-Lager i Århus, de tager 12.249 kr.

Men er prisen på 37" modellen væsentligt højere end det, så har du nok ret i at det ikke giver mening.

Mvh

Brian

Til top
Triffid Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-April-2006
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 22:21
hmmm... nogen der har set Toshen (37") sammenlignet med den nye LG RZ-37 LC2 ??
Ser ud til at være lidt i samme prisklasse da LGen fås til 13.999 i electric city for tiden.

Grudnen til at jeg stadig overvejer LG i dette sammenhæng er en længere tråd ovre på www.avforums.com ang. _EVT_ problemer med pc-signal på Toshen.

Nogen der kan hjælpe her?

Og Otto.. du nævner at give pris på Toshen ville være lækkert,,, jeg mener nemlig stadig at der skal noget af en besparelse til før jeg gider købe paralelimport...
Mvh. Martin L
Til top
Zaragon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2006
Point: 630
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2006 kl. 23:28
Jeg har en 47" WLG66P - Det er et meget flot TV, og med HD står det virkelig flot! - Ulempe på 47" (ved ikke, om det også gælder 32"/37"-modellerne) er at spredningen ikke er så stor... billedet mister glød ret hurtigt udenfor "sweet spot", men vi snakker detaljer her... Jeg har dog haft probs af kosmetisk art med tv'et, samt problem med at min udskiftning af tv'et ikke er helt præcis i Exact Scan, og giver ca. 5mm sort kant på vs. side af billedet.. Jeg har derfor besluttet mig at udskifte det med et Sony 46KDL-X2000, som vil blive leveret om ca. 1½ uges tid. Min bankrådgiver er ikke glad, men jeg håber, det ikke har samme problemer... men alt i alt, vil jeg bestemt anbefale Tosh'en.
Til top
emaguina Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2006
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2006 kl. 07:35

Zaragon

Kan du få dit 47WLG66P til at vise danske undertekster med DVB-T (den digitale) tuner? Eller bruger du den analoge?

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 9>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu