|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har et LE40M71 tv og også et Hauppage PVR500MCE. Det spiller okay både via HDMI og via VGA. VGA kan jeg kun sætte 60hz, hvilket ikke er en særlig god ide. Jeg bruger et ATI HD2600XT
|
|
![]() |
|
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej Kandersen Jeg ville også meget gerne bruge HDMI med mit Amitech mediecenter men som Samsung manualen skriver får jeg sort skærm når jeg forsøger... Har du gjort noget specielt for at få dette til at virke ? Hilsen Vicks |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Nix, ikke det mindste. Det virker bare. Hvad for et skærmkort bruger du, og understøtter det HDPC?
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan du evt. huske hvad den gamle firmware hedder, og hvad du nye hedder?
|
|
![]() |
|
Vicks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej Det er et amitech mediecenter 436 DVBC hvor grafik kortet er et onboard Intel GMA X3000. Jeg har også problemer med at få VGA til at virke ordentligt.... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32031& PN=1 Jeg har haft fat i Amitech og de lovet mig at sende en driver i dag som skulle kunne sætte opløsning på VGA til 1366x768 men har stadig ikke modtaget mail så jeg tror de har "glemt" mig. Jeg har forsøgt at kigge lidt på PowerStrip for selv at tilføje 1366x768 men jeg er ikke lige sikker på hvordan.... Hilsen Vick |
|
![]() |
|
![]() |
Du skal ikke køre 1366x768, men derimod 1360x768. Det giver en lille smule underscan, men man ser det næsten ikke. Det er to tynd sorte streger i højre og venstre side, som er ca. ½cm brede
|
|
![]() |
|
![]() |
OK, men mit problem er bare at den nyeste driver som INTEL har givet til grafikkortet ikke har 1360x eller 1366x som en resolution man kan vælge... Den springer fra 1280x ?? til 1400x ??.... Jeg har ledt forgæves efter en driver... |
|
![]() |
|
![]() |
Det er lidt mystisk, for den burde læse den EID som Samsung skærmen sender til kortet. Og den vil som standard sende 1360x768, (ligesom en plug&play skærm). Specielt X3000 skulle være et rimeligt godt kort, så jeg fatter ikke de problemer du har, og slet ikke på VGA porten.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Kandersen Har du mulighed for at hjælpe mig... Jeg tænkte om du gad og downloade programmet powerstrip og køre det mens du har vga opløsningen aktiv.. Hvis ja skal jeg bruge det som hedder PowerStrip timing parameters for opløsning 1360x768. Du finder det under display profile og herefter configure. På skærmbilledet vælger du advanced timing option. På det skærmbilled der lkommer frem har du mulighed for at copy information til clipboard. Gider du at sende mig disse information. På forhånd mange tak. Hílsen vicks |
|
![]() |
|
![]() |
Powerstrip virker mig bekendt ikke med det kort jeg har.. Men hæng mig ikke op på om det var Nivida kortet eller ATI kortet. Jeg har tidligere forsøgt, men opgav da den ikke understøtter kortet. Det kunne man desværre kun læse på deres hjemmeside Jeg vil meget nødigt rode for meget med det lige nu, da jeg er mit i artiklen omkring Media Center. Men som udgangspunkt vil jeg sige, at Medion har et problem, hvis den ikke engang kan køre VGA, (medmindre der altså er en fejl på dit tv). Har du evt. mulighed for at prøve med et andet gfx kort?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |