|
Nogen erfaringer med B&O V1 - gerne vedr. konsol |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2012 kl. 18:11 |
Vi er ved at skulle købe et nyt fjernsyn til vores nye og mindre stue ( ![]() Vi har været ude og kigge på en del fjernsyn og soundbars og er kommet frem til at BeoPlay V1 formentlig vil passe os bedst. Vi har set og en del forskelligt materiale på fjernsynet og vi synes billedet står flot og lyden er uovertruffen (for et fjernsyn og egentlig også sammenlignet med en del soundbars). For os er designet og produktionsværdien helt i top. Nåmen det jeg søger er lidt erfaringer - gerne fra ejere. Specielt vedr. brugen af fjernsynet med konsoller (Playstation 3/Xbox). Jeg er en "casual" spiller og kræver ikke det helt store, men det skal være muligt at spille på fjernsynet. Grunden til at jeg spørger er at jeg har hørt en del om input lag. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at teste V1'eren med en konsol. V1'eren tænkes sat sammen med en Apple Tv 2 og en NAS. Udfra det jeg kan læse mig til, spiller disse ting ganske fint sammen.
Redigeret af Wuffer - 20-August-2012 kl. 18:12 |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg det jo ikke selv, men du kan selv se noget om det på flatpanels.dk. Der står specifikt noget om gaming også:
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1340113365 MVH |
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Tak for linket
![]() |
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Ingen der har erfaringer med dette ?
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
Stonepaiste ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-December-2012 Status: Offline Point: 1 |
Jeg sidder lige nu med min xbox på Beoplay v1 og kan på ingen måde anbefale det til gaming.. Selvom du sætter fjernsynet på "gamemode" lagger det så meget at spil som call of duty og andre spil der kræver præcision og lidt hurtighed er helt uspillelige.. Er helt uforstået over hvordan B&O kan lave et fjernsyn der er så fedt på så mange måder men falder helt igennem her... !
latency uden gamemode på er ca 230 ms latency med gamemode er ca 160 ms... altså langt fra optimalt..
|
|
![]() |
|
Det er super trist at høre. Er ellers ret vild med fjernsynet. Har kigget lidt på Loewe, men når man står med dem side til side, er det desværre ikke helt det samme.
Øv. Tak for tilbagemeldingen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |