recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen her der er med på e-learning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen her der er med på e-learning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen her der er med på e-learning?
    Sendt: 03-Oktober-2012 kl. 17:35
Hej
 
Ja jeg har så meldt mig til kurset think again,
Takker lige for dine oplysninger.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:46
Jeg læste på et tidspunkt en artikel på politiken om coursera.org og syntes det lød spændende med gratis online kurser, udbudt af rigtige universiteter!
Jeg skrev mig op og startede ud med et kursus i Machine Learning (kunstig intelligens) udbudt af Andrew Ng.
Jeg kom igennem de første 3 uger inden jeg måtte se i øjnene at det ikke lige var der jeg forventede, så kiggede mig om efter andre kurser og fandt bl.a. kurset Fantasy and Science Fiction, et super spændende kursus hvor der læses en bog om ugen og så skirves et 300 ords essay der har til formål at udvide dine medstuderendes horisont i forhold til den pågældende historie.
For et par måneder siden lavede coursera.org organisationen en aftale med flere universiteter verden over, og der udbydes nu over 100 kurser, alle gratis.
Jeg har selv skrevet mig op til adskellige, jeg regner ikke med at gennemføre alle sammen.

Så spørgsmålet er nu: Er der nogen her der er med på coursera bølgen, og hvis ja hvilke kurser har i skrevet jer op til?

Et af de kurser jeg personligt ser meget frem til er dette https://www.coursera.org/course/thinkagain og selvfølgelig dette https://www.coursera.org/course/astrobio
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu