recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen må vide det her.....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNogen må vide det her.....

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mihai Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen må vide det her.....
    Sendt: 05-Januar-2006 kl. 08:34

Hej alle,

Hvordan får man MCE til at optage når man trykker på RECORD knappen på sin MCE Remote ? Lige nu går den til Manual Record mode. Det vil jeg gerne hope over og optage med det sammen. Jeg synes at lige i starten da jeg fik maskinen kunne den optage sådan som jeg vil have men lige pludseligt kom Manual Record menuen i vejen hver gang jeg trykkede på Record. Det samme gælder når jeg stopper en optagelse. Den spørger mig om jeg er sikker. Jeg vil gerne hope over disse ting. Jeg kan godt lide at optage musikvideoer men jeg mister mange gange et par sekunder intil den er gået i gang med at optage pga. jeg skal igennem Manual Recording indstillingerne.

Mihai

Til top
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2006 kl. 21:22

Jeg kan godt optage direkte ved tryk på record på MS ir remote, men den spørger godt nok om man vil stoppe optagelsen når man trykker stop! Jeg har ikke set en opsætning i mce der kan afhjælpe dit problem, men måske er der en måde via regedit?

-Psudo

Til top
august Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Februar-2005
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2006 kl. 21:27

Min gør nøjagtig på samme måde som Psudo beskriver.

Du kan evt optage hele programmet og så klippe Musikvideoerne ud bagefter.

Til top
mihai Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-December-2004
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2006 kl. 22:47

Jeg har fundet ud af her til aften at hvis der er beskrivelse i Guiden om den program der netop bliver sendt på den tid jeg trykker på Record så spørger den ikke om noget. Er der ingen information kommer den op med manual record.

Hvis i prøver det vil i kunne se det ret hurtigt.

Det var ved en fejltagelse jeg så det. Der er ikke program guide for VoiceTV og det var der jeg fik problemet.

Mihai

Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2006 kl. 10:18

For at kunne optage direkte med Record skal kanalen være i guiden, hvis kanalen ikke er i guiden finder der ingen info om hvornår programmet starter og slutter.

Den Ben
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu