|
Nogen med 4k TV? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har købt mig et 4K mediecenter, så jeg har masser af 4K materiale nu.
Byggede mig en Gigabyte Brix 4K. Den spillede alt det jeg havde. Jeg så godt filen, og spillede den via YouTube, men som tidligere skrevet, så er det meget skidt når det kommer fra YouTube. /Jens
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Go film og fed musik :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 20 ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Lige det TV jeg går efter, er der en lille mini review fra din side af ? ![]() |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Hejsa,
Hvilken Gigabite Brix bruger du Jens og hvad software har du installeret på den ? Syntes ikke at nogle maskiner har HDMI 2.0 endnu - så er det vel ikke "rigtig" 4K ? Mvh. Torben |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Det er 4K/30p ikke HDMI 2.0, men så snart den kommer skifter jeg til det. Jeg bruger denne her. GB-BXi7H-4500 Har 16 GB ram og 128 GB SSD i den (totalt overkill). Jeg kører Openelec 4.02. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
Tak :) Det var, som sædvanligt, noget musik jeg havde lavet halvt, som jeg så lige skulle finpudse og få til at passe ind ....så skulle der lige lidt mere på og så gik der lige 15 timer med det. :) |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |