|
Nogen med ATV Flash Black? ATV2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2012 kl. 18:46 |
Hejsa
Er nok nået så langt nu at atv2 som std ikke kan leve op til mine strenge krav. Derfor ville jeg høre om der var nogen der havde investeret i Firecores pakke? Vil gerne have dem i MKV, enten med embedded .sub undertekster, eller som external? Nogen der har erfaringer med denne pakke?
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har firecore pakken, købt den for ca et lille år siden, og min atv2 køre uden problemer mkv filer.
Så når mit år er gået så køber jeg helt sikker pakken igen. Jeg har lavet alle mine film om med handbreake. Håber det hjalp dig lidt. Mvh Aouer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |