recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen som har erfaring med Buchardt S400?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen som har erfaring med Buchardt S400?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen som har erfaring med Buchardt S400?
    Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 11:12
Hej
Er der nogen der har erfaring med disse højtalere? Jeg har pt et par Dali Opticon 6 som jeg overvejer at skifte da jeg synes de fylder lidt fo meget i stuen. I går jeg jeg i HiFi-klubben for at lytte på et par B&W 705 S2 op imod mine egne Opticon. Ved godt det ikke er en fair sammenligning, gulv mod kompakt.

Fandt dem (705'erne) for "lette" i lyden, læs for svag i bassen. Har læst en del om Buchardt S400 og overvejer at smutte en tur til Århus for at give dem et lyt. Har læst mig til at de kan noget med netop bassen.


Men er der nogen i dette forum som har erfaringer med S400? På forhånd tak.


Redigeret af DanishCanadian - 17-Oktober-2020 kl. 14:42
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 21:32
Slet ingen med disse højtalere som vil dele erfaringer? 
Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torpedo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 22:05
Har ingen personlig erfaring med s400 men kan anbefale at du læser Burchardts vennetråd i forummet på nerds.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 22:21
tak det vil jeg straks gøre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu