nextgeneration skrev:
Hvis det er en 50" mener jeg produktkvalitet og pålidelighed vægter mere, end om billedet er en lille smule bedre eller dårligere. Det er ret besværligt og dyrt at udskifte en 50".
Jeg er ret loren over for Pioneer, der kører med dunder underskud og ikke har råd til at bygge en ny fabrik til de nye paneler - 2006 modellerne bærer præg af sjusk og manglende produktmodning med en lang række fejl.
Efter min mening er Panasonic den fremtidige leverandør af store skærme.
PX60 var hvad jeg vil kalde NOK på alle områder ( undtagen måske genskin om sommeren ), og PX70 er blot en yderligere forfining, bl.a. med passiv køling.
Plus at man får en kanon lyd i 700 modellen, det får du ikke i Pioneers.
|
Hmmm.. troede du var blevet klogere... men nej.... men man skulle da i så fald så være endnu mere loren overfor Panasonic da de har tabt 4 gange så meget som Pioneer over en 5 årig periode og derfor har måttet spare endnu mere??.
Faktum er at for sådanne store koncerner betyder disse underskud ikke ret meget da man formentlig flytter rundt /afskriver på på sine aktiver og vælger at tage udviklingsomkostninger i store hak... så det kan jo også skyldes at man har valgt at investere flere penge i udvikling hos pioneer og har satset mere på udvikling til fremtiden, hvilket giver større omkostninger her og nu.
Så alene det gør da at man kan have meget store forventninger til de fremtidige produkter som Pioneer kommer med i fremtiden.
Men Jeg syntes helt ærligt du skulle droppe dine negative kommentarer omkring Pioneer for du bevæger dig tydeligvis ud i et område hvor du nok ikke har nok viden til hverken at have den ene eller den anden holdning, også istedet brug dine indlæg til at forholde dig positivt om de ting du godt kan lide.. feks din Panasonic skærm, det er sguda langt mere opløftende at læse om end dine spekulationer om Pioneer.. du har jo ikke Pioneer fladskærm.. eller aktier så du kan da være ret ligeglad med Pioneer så.
Og tag da så som udgangspunkt at vi er en gruppe som har valgt en fladskærm med den samme teknologi, for det er da langt mere vigtigt at vi er mange brugere som bakker op om teknologien så flere producenter gider at udvikle nye og endnu bedre fladskærme til os i fremtiden... og nej.. jeg tror ikke min fladskærm sidder der hvor den går i år 2015... der har jeg sgu nok en helt væg med tv på..