|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() Sendt: 23-December-2010 kl. 07:54 |
Har set på denne lille sag: http://www.dustinhome.dk/pd_5010527989.aspx#?
med 1TB disk, til ca. 900 kroner, det er sq billigt, men er dog noget nervøs over hvad jeg får.
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hej,
Jeg vil mene den er ok. Kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge den til. Personligt ville jeg vælge synology og en med RAID (min. 2 diske)
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() |
Hej Timzor
Buffelo plejer at være et ok mærke, men det kommer selvfølgelig an på hvad du har brug for, så er det nemmere at vejlede dig om det er et godt eller skidt køb... Ang. raid, så sikre det desværre ikke dine data for tab, her skal du bruge backup, evt to stk buffalo, raid er mest til hvis alt skal køre 24/7.
|
|
![]() |
|
timzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Well ville bruge den til opbevaring og deling af billeder , musik, film samt andre filer på mit netværk.
Er det muligt at installere ps3 mediaserver på sådan en fanden, så jeg kan have mine film liggende på den, og se dem gennem netværket?
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() |
tror jeg umiddelbart ikke, men du skal nok lige google det, men den understøtter noget DLNA, så noget video kan du streame til din PS3, men sikkert ikke iso filer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |