recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Noget nyt og noget gammelt..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNoget nyt og noget gammelt..

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
wulffnielsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2009 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Det er synd.. Hvad med at give det en anelse klarlak for at fremhæve farven?

Ja det er lidt træls..

Jeg vil ikke give den klarlak. Jeg valgte bevist en halv blank for ikke at få for meget genskind i overfladen.
Sony KDL-40W4500 | Sony BDP-S550 | Denon DVD2900 | Marantz SR-9200 | Mit setup
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2009 kl. 22:16
Hej Wullf

Kan jeg narre dig til at ligge et billede op, hvor man ser setuppet forfra - altså lige over for?

Hvad er dine planer ellers med møblet? - ifølge din tegning mangler der nogle låger eller skuffer?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 11:20

Hej Wullf

Kan jeg narre dig til at ligge et billede op, hvor man ser setuppet forfra - altså lige over for?

Hvad er dine planer ellers med møblet? - ifølge din tegning mangler der nogle låger eller skuffer?

Det her er det bedste billed jeg lige har af setuppet lige forfra ;) undskyld rodet..

..og ja det er meningen at der med tiden skal sættes en låge i helt til venstre og en skuffen i midten.. Regner med at de skal males i en anden farve så det ikke bare sådan en sort kasse..

Redigeret af wulffnielsen - 25-Februar-2009 kl. 11:27
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af wulffnielsen wulffnielsen skrev:

Hej Wullf

Det her er det bedste billed jeg lige har af setuppet lige forfra ;) undskyld rodet..

..og ja det er meningen at der med tiden skal sættes en låge i helt til venstre og en skuffen i midten.. Regner med at de skal males i en anden farve så det ikke bare sådan en sort kasse..

Det jo det man kalder spaghetti kabel,men setuppet ser godt ud.

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2009 kl. 19:37
Tusind tak wullf 

En ting er nemlig at måle op hvordan det ser ud i ens lejlighed, men noget andet er at se det. Vi har en meget ens smag i tv-møbel (næsten skræmmende), men mit har været i støbeskeen i lang tid, og det er svært at forestille sig efterhånden hvordan det kommer til at se ud.

Med de kabler der, så synes jeg lige jeg vil nævne at Silvan har tilbud på kabelbakker - 3 stk. for én stks. pris! - Og de er nu meget pæne. Passer godt ind med den hvide farve jeg har i lejligheden - bedre end dem man ellers kan købe.

Nu har vi begge to valgt Clic-stilen - hvis du vil have låger som betjenes ved at skuppe dem ind, så bør du kigge i Nsane(måske med 206 bagefter - er ikke sikker) og hans bio.

Selv er jeg ved at tænke over hvordan det skal køles ned - man kan jo se i bla. Larxox's tråd, at det kræver noget at holde især spillekonsol og forstærker kølige.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 10:23

Tusind tak wullf 

En ting er nemlig at måle op hvordan det ser ud i ens lejlighed, men noget andet er at se det. Vi har en meget ens smag i tv-møbel (næsten skræmmende), men mit har været i støbeskeen i lang tid, og det er svært at forestille sig efterhånden hvordan det kommer til at se ud.

Med de kabler der, så synes jeg lige jeg vil nævne at Silvan har tilbud på kabelbakker - 3 stk. for én stks. pris! - Og de er nu meget pæne. Passer godt ind med den hvide farve jeg har i lejligheden - bedre end dem man ellers kan købe.

Nu har vi begge to valgt Clic-stilen - hvis du vil have låger som betjenes ved at skuppe dem ind, så bør du kigge i Nsane(måske med 206 bagefter - er ikke sikker) og hans bio.

Selv er jeg ved at tænke over hvordan det skal køles ned - man kan jo se i bla. Larxox's tråd, at det kræver noget at holde især spillekonsol og forstærker kølige.

Jeg har også tænkte på noget køling.. bla derfor jeg ikke lige har lavet lågen endnu

Jeg tror det ender med 2 stk 120 mm blæsere i bunden af den venstre cupe. Og så skal der være et hul til indsugning af kold luft ved siden af X-boxen. Det skulle nok kunne holde den i live.. hehe.

Et problem jeg ikke havde tænkt så meget på i starten er min receiver. Den har ikke frygtelig meget plads over sig og den bliver altså noget varm  Den har selv en blæser indbygget som burde slå til hvis den overopheder, men jeg har til dato aldrig hørt den køre. Så jeg afventer stadig.

Mht til kabel rod så regner jeg med at noget af påsken skal gå med det..

Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 16:24

Damn det er godt nok blevet lækkert. Kan godt li at se du har taget dig god tid til detaljerne. Super lækkert. Elsker at se hva andre hifi nørder kan af kretive ting. Og inspiration er jo ikk dårligt.

Til jer andre der læser med her, så kan I bruge karmskruer når I skal sætte noget fast i væggen. Så slipper man for den gammeldaws løsning med rawlplugs og det.

Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af 'DLG' 'DLG' skrev:

Damn det er godt nok blevet lækkert. Kan godt li at se du har taget dig god tid til detaljerne. Super lækkert. Elsker at se hva andre hifi nørder kan af kretive ting. Og inspiration er jo ikk dårligt.

Til jer andre der læser med her, så kan I bruge karmskruer når I skal sætte noget fast i væggen. Så slipper man for den gammeldaws løsning med rawlplugs og det.

Jeg havde dem godt i hånden da jeg købte skruer til reolen her, men det kræver jo bare at du er sikker på hvad du skruer ind i.. rammer du en fuge er du prisgivet jo..

..men tak for de rosene ord

Til top
'DLG' Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 18:03

Jeg havde dem godt i hånden da jeg købte skruer til reolen her, men det kræver jo bare at du er sikker på hvad du skruer ind i.. rammer du en fuge er du prisgivet jo..

Prisgivet, bavares.  Men det vil du jo være uanset hva du skal skrue i, hvis du rammer en fuge. Men et 6mm bor og en karmskrue på 212 mm, så vil jeg gerne sætte mit udstyr på at det ingen steder ryger, da du jo stadig har trækket nedad.

Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 19:40

Tja, du har for så vist ret jo. Men er problemet så ikke hvis du evt skal ha skruet skidtet ned igen ?

Prisgivet, bavares.  Men det vil du jo være uanset hva du skal skrue i, hvis du rammer en fuge. Men et 6mm bor og en karmskrue på 212 mm, så vil jeg gerne sætte mit udstyr på at det ingen steder ryger, da du jo stadig har trækket nedad.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu