|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() Sendt: 22-Juni-2011 kl. 19:07 |
Hejsa Alle
Er der andre end mig der har valgt at forudbestille (trods andre har dårlige erfaringer) den nye Prodigy? Den ser ellers for fed, glæder mig til den lander, og især til at se det mini keyboard :D Mvh Mark |
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Har købt Xtreamer Ultra, hvor det samme keyboard følger med, og det fungere udemærket. ikke noget vildt i det. Bare et lille wireless keyboard med mousepad i siden.
|
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
Hvordan fungere den der Ultra?Syntes ikke jeg kan finde så meget med skins og metadata mm. til det der xtreamer ting
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
har overvejet den, men kan se at man kan få det samme som den fra Himedia til en mindre pris. dog med 1185 chip som ikke understøtter 3d, men med internet browser, hvor god den så end er.
http://www.futeko.com/products/MP00027.php Redigeret af daskino - 24-Juni-2011 kl. 09:53 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Henno ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Det er vel nærmere denne du skal sammenligne med
http://www.futeko.com/products/MP00028.php Her er også plads til HDD. Men hvad med softwaren på disse Himedia bokse? Nogle der har erfaring?
|
|
![]() |
|
scorpiondk70 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Har ligledes bestil prodigy har sq lige set den er blevet udsat til 5 oct og den er kun expected nu øvv da ikke ogå jeg har købt den mest for 3d delen og så intgr webbrowser
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
De får virkligt på nakken nu for al deres marketingsfis med pre-order osv. De første der bestilete har vel betalt for 5 måneder siden!
De skal vel have en FW der virker først. Tror at de var presset til at begynde at sende SW2 ud før FW3.0 var klar. Og nu viser det sige bare at den slet ikke er klar....
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Afbestilte min da jeg anede det her ville ske. Bestilte så en Mac Mini, der gik kun 24 timer så var den her ;)
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
![]() |
Ja jeg VIL have den , så jeg venter gerne .
Har dog ikke forudbetalt. Jeg ser frem til den . The_Unforgiven
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |