recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle erfaring med Yoga 2, 3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle erfaring med Yoga 2, 3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogle erfaring med Yoga 2, 3?
    Sendt: 13-Juni-2015 kl. 00:33
Hej,

Nogle der har erfaringer med en Lenovo Yoga maskine? Om det er 2 eller 3 er nok underordnet.

Jeg synes de ser meget spændende ud, men jeg kan ikke finde ud af hvad forskellen er på en f.eks. Yoga 3 eller en ThinkPad Yoga?

Jeg kan forstå at:

ThinkPad Yoga minder om en ThinkPad med en roterende skærm og kraftigere tastatur og kabinet? Hvor Yoga måske er lidt mindre i det?

Yoga 2 er næsten den samme som Yoga 3, eller?

Yoga 3 Pro er en af de nyeste af dem alle, med den nye M-core CPU?
Yoga 3 (ikke Pro) kommer med den femte generation af i5 eller i7.

Ville en 14" Yoga 3 være et dårligt køb med disse specs?
http://shop.lenovo.com/dk/da/laptops/lenovo/yoga/yoga-3-14/

Det eneste krav der stilles er bare at den har en god levetid på en opladning og den har SSD.
Grafik må gerne være OK, men ikke et krav det skal være super!

Redigeret af ladiesman217 - 13-Juni-2015 kl. 01:41
          
Til top
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Hej,

Nogle der har erfaringer med en Lenovo Yoga maskine? Om det er 2 eller 3 er nok underordnet.

Jeg synes de ser meget spændende ud, men jeg kan ikke finde ud af hvad forskellen er på en f.eks. Yoga 3 eller en ThinkPad Yoga?

Jeg kan forstå at:

ThinkPad Yoga minder om en ThinkPad med en roterende skærm og kraftigere tastatur og kabinet? Hvor Yoga måske er lidt mindre i det?

Yoga 2 er næsten den samme som Yoga 3, eller?

Yoga 3 Pro er en af de nyeste af dem alle, med den nye M-core CPU?
Yoga 3 (ikke Pro) kommer med den femte generation af i5 eller i7.

Ville en 14" Yoga 3 være et dårligt køb med disse specs?
http://shop.lenovo.com/dk/da/laptops/lenovo/yoga/yoga-3-14/

Det eneste krav der stilles er bare at den har en god levetid på en opladning og den har SSD.
Grafik må gerne være OK, men ikke et krav det skal være super!

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 08:29
Læs lige denne inden du slipper dankortet løs:
https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-Edge-Yoga-Lavie-Z-Flex/Yoga-3-Pro-Battery-Charging-Problems/td-p/2055358
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2015 kl. 19:43
Kan man ikke ALTID finde en negativ post om noget hvis man vil? Tongue

Men se bort fra Yoga 3 Pro, og i stedet kig på Yoga 3 "14 med 5th gen. i5 cpu.

Den ser nemlig ret interessant ud. Prøvede den i dag kort, men gav mig dog ikke til at lede efter nogle negative artikler på nettet, for de kan nok helt klart findes Smile

Men hvis en Yoga 3 Pro pludselig stopper med at lade, så er der vel en garanti der dækker?

Redigeret af ladiesman217 - 13-Juni-2015 kl. 20:04
          
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 05:31
Har selv lige smidt min yoga 3 til rep fordi den lider af det samme problem. Det er mit indtryk at du skal holde dig til deres business pc'ere
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 09:12
Jeg har en Yoga 2 pro og den er jeg rigtig glad for. Den har aldrig givet mig problemer :-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 09:27
Tja okay. Men deres business maskiner fra Lenovo er også ret fede, de har desværre bare den møg irriterende TrackPad. Så den lærer jeg nok aldrig at leve med!
          
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2015 kl. 10:32
Jeg har en Yoga 2 fra Lenovo. Den er et par år gammel nu, og har altid spillet max. Jeg bruger den flere timer om dagen, og batteritiden er vel en 4 - 5 timer uden opladning. Det er en super byggekvalitet og den bedst bærbare, jeg har haft. Min er med 13 tommer skærm, hvilket måske er lige i underkanten. Touch skærm er vanedannende. Jeg bruger sjældent tablet mode eller A mode, men det er fint muligheden er der. Jeg kan kun anbefale dig, at kigge i den retning.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu