|
Nogle gode alternativer til BenQ W2000 (<10.000) |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når man kører på fuldt blus, så larmer den en del. Men jeg synes ikke den er værre end min gamle projektor på energi spare funktionen og der er rigeligt med lys. Jeg sidder 50 cm foran og nedenunder den og jeg fornemmer den kun, når der er helt stille i filmen. Men det tror jeg næsten ikke du kan finde en projektor som ikke giver lyd fra sig. Der ser ud som om din afstand godt kunne fungere ifølge projektorcentral. De angiver afstanden til at være 2,9 - 4,8 meter på 100 tommer lærred |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
Jofal
Junior bruger Oprettet: 11-December-2016 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af Jofal - 19-Juni-2017 kl. 11:37 |
||
Jofal
Junior bruger Oprettet: 11-December-2016 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er korrekt. Men virkeligheden er en anden. Jeg kører i low lamp mode med Iris sat til 8. Billedet er stadig vanvittigt godt, og kontrasten er udover hvad en projektor burde kunne præstere. Redigeret af Jofal - 19-Juni-2017 kl. 11:40 |
||
Jolkro
Ny bruger Oprettet: 14-Juni-2017 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Jofal, har du set min PM?
|
||
Jolkro
Ny bruger Oprettet: 14-Juni-2017 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil bare hurtigt komme en konklusion til denne tråd hvis andre skulle have lignede tanker eller stå i samme situation som jeg.
Jeg købte en Epson tw6700 og er utrolig glad for købet. Selv med min ikke så optimale lys situation, bruger jeg kun projektoren på mindste lysstyrke (eco), da den er helt utrolig kraftig. Jeg vil faktisk påstå man får ondt i øjnene om aftenen, hvis man ikke har lysstyrken på eco. Det skal dog siges at jeg sidder forholdsvis tæt på mit 90" lærred og projektoren er kun 260cm fra lærred hvilket også øger skarpheden. Med projektoren sat på eco mode ligger jeg overhoved ikke mærke til nogen støj, og de få gange jeg har sat den op på mellem lysstyrke, kan man svagt ane den hvis man lytter, men intet jeg har lagt mærke til. Jeg hader støj fra PC'er faner, så vil sige jeg er rimelig støjfølsom. Angående lærred fik jeg skaffet et gråt tab tension som jeg ruller ned foran mit store vindue. Det fungere perfekt, tager både noget af lyset og det grå lærred suger lyset fra projektoren til sig, som jeg også nævnte ovenover. Alt i alt, er jeg rigtig tilfreds med mine køb og det udstyr jeg valgte, og vil takke alle der hjalp mig til at finde den helt rigtige løsning.
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |