|
Nogle kanaler krypteret igen efter 1. november |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
yonah
Ny bruger Oprettet: 07-November-2009 Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 08-November-2009 kl. 13:22 |
Det lyder da som en joke... :/
|
|
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Sendt: 08-November-2009 kl. 16:13 |
Problemet er formentlig, at den måde Løsning Antenneforening videresender kanalerne på ikke er kompatibel med standard YouSee.
Som tidligere nævnt, så har YouSee ændret, så kanalerne nu ligger i to versioner: - Ukrypteret i det høje frekvensområde, så alle med fuldpakken kan se dem uden kort. - Krypteret i frekvensområdet for mellempakken, så de kan ses med det rette abonnement på favorit. Hvis antenneforeningen ikke distribuerer de ukrypterede versioner, så er der ganske rigtigt et problem. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
Kenn
Bruger Oprettet: 30-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Sendt: 08-November-2009 kl. 16:28 |
Ja, det er jo nok som Per siger - så vi medlemmer må jo nok væbne os med tålmodighed.
|
|
Kenn Brahe
KDL52W5500 - Sagem250GB - Samsung3126 - Harman Kardon |
|
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Sendt: 16-November-2009 kl. 14:10 |
ja, folk med fuldpakken kan se både en 2. udgaver af mange af kanalerne
undrede mig først over alle disse dobbelt kanaler Redigeret af Furry - 16-November-2009 kl. 14:11 |
|
Miwer
Ny bruger Oprettet: 14-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 14-December-2009 kl. 00:58 |
Hej Yonah,
Kan du fortælle mig, hvor i Danmark jeg kan få fat i en C-1200 modtager? Edbpriser.dk giver ikke lige nogen hits på denne, og jeg er ikke meget for at skulle købe de noget dyrere modtagere som CT-3650, eller Anysee C30 Plus, eftersom jeg ikke har behov for CI. Har du iøvrigt oplevet nogen problemer med båndbredde på C-1200 modtageren? Jeg læste et sted, at det kun skulle være USB 1.1 - bør jeg være bekymret hvad dette angår? Jeg ved ikke lige hvor meget båndbredde de digitale kanaler forbruger, og det kommer vel også an på om det er MPEG2 eller MPEG4. Andre er selvfølgelig også velkomne til at svare på disse spørgsmål :) Tak. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |