recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle kanaler krypteret igen efter 1. november
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNogle kanaler krypteret igen efter 1. november

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
yonah Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 13:22
Det lyder da som en joke...  :/
Til top
dkscan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 1333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 16:13
Problemet er formentlig, at den måde Løsning Antenneforening videresender kanalerne på ikke er kompatibel med standard YouSee.
Som tidligere nævnt, så har YouSee ændret, så kanalerne nu ligger i to versioner:
 - Ukrypteret i det høje frekvensområde, så alle med fuldpakken kan se dem uden kort.
 - Krypteret i frekvensområdet for mellempakken, så de kan ses med det rette abonnement på favorit.

Hvis antenneforeningen ikke distribuerer de ukrypterede versioner, så er der ganske rigtigt et problem.
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information
Til top
Kenn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2004
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 16:28
Ja, det er jo nok som Per siger - så vi medlemmer må jo nok væbne os med tålmodighed. Ermm
Kenn Brahe
KDL52W5500 - Sagem250GB - Samsung3126 - Harman Kardon
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 1087
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Jeg kunne forestille mig at næste skidt for YouSee er at opdatere rettighederne på kortene, så det kun er betalende favorit kunder som får adgang til favoritkanalerne (indtil videre kan folk med fuldpakken og kort vist se begge udgaver?). Folk med fuldpakken kan jo bare se den ukrypterede udgave, og hvis du har fuldpakken har du egentlig ikke noget at bruge den krypterede udgave af f.eks. TCM til.

ja, folk med fuldpakken kan se både en 2. udgaver af mange af kanalerne
undrede mig først over alle disse dobbelt kanaler

Redigeret af Furry - 16-November-2009 kl. 14:11
Til top
Miwer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-December-2009
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 00:58
Hej Yonah,

Kan du fortælle mig, hvor i Danmark jeg kan få fat i en C-1200 modtager? Edbpriser.dk giver ikke lige nogen hits på denne, og jeg er ikke meget for at skulle købe de noget dyrere modtagere som CT-3650, eller Anysee C30 Plus, eftersom jeg ikke har behov for CI.

Har du iøvrigt oplevet nogen problemer med båndbredde på C-1200 modtageren? Jeg læste et sted, at det kun skulle være USB 1.1 - bør jeg være bekymret hvad dette angår? Jeg ved ikke lige hvor meget båndbredde de digitale kanaler forbruger, og det kommer vel også an på om det er MPEG2 eller MPEG4.

Andre er selvfølgelig også velkomne til at svare på disse spørgsmål :)

Tak.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu