recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle med kendskab til dette TV fra Philips?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle med kendskab til dette TV fra Philips?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogle med kendskab til dette TV fra Philips?
    Sendt: 15-Februar-2016 kl. 12:12
Jeg så lige at Bilka har tilbud på et TV fra Philips til 6 tkr. som passer meget godt ind i budgettet.

Der stilles ikke de store krav til hvad TV'et skal kunne, bare det kan gå på nettet og man kan have apps, så som Viaplay, Netflix og YouSee, og det ser det jo ud til at det kan.

Nogle der ved om det er et godt nok køb?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 12:19
Philips og godt tv......hmmmmmmm......ud fra mange andres erfaringer ville jeg gå langt uden et Philips tv.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 14:47
Modtaget.

Hvad har man så af muligheder til 6 tkr.? Det er jo underorstået at TV'et ikke er ren prodigy i den prisklasse.

Redigeret af Chrizzy - 15-Februar-2016 kl. 14:48
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 17:17
Hej.

Hvad med sidste års meget roste Fuld HD Panasonic TX 55AS640E til 6.568:

http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-55as640e-441239p.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_content=pricelink&utm_campaign=regular

Og så købe en ChromeCast til Smart TV funktionerne.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 15-Februar-2016 kl. 17:26
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 17:56
Hej Carsten,

Det ser meget lovende ud det der, men der står jo det allerede er et Smart TV og har apps osv.? Så hvad skal jeg med en ChromeCast? Noget specielt du tænker på? Det Panasonic er måske ikke født med Viaplay og Netflix fx?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 18:46
Hej.

Jeg kan ikke huske hvilke Apps det har.
Men måske er der andre der ved der?
Ellers kan du måske spørge forhandleren.

Hilsen Carsten.
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:00
55AS640 har apps for viaplay og netflix
Til top
Slein Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Februar-2016
Sted: Ringe, DK
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slein Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 10:42
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

<span style="line-height: 16.8px;">Jeg så lige at Bilka har tilbud på et TV fra Philips til 6 tkr. som passer meget godt ind i budgettet.</span><div style="line-height: 16.8px;">
<div style="line-height: 16.8px;">Der stilles ikke de store krav til hvad TV'et skal kunne, bare det kan gå på nettet og man kan have apps, så som Viaplay, Netflix og YouSee, og det ser det jo ud til at det kan.<div style="line-height: 16.8px;">
<div style="line-height: 16.8px;">Nogle der ved om det er et godt nok køb?

køb aldrig et Philips TV jeg har haft et der slukkede og tændte efter behag fik det byttet efter godt et år til et nyt UHD Philips der er problemer med lyd og fjernbetjening. Efter at have googlet en del kan jeg e der er mange der har samme problemer
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 13:56
Jeg har lige fået mit 55pft6510 på kontoret jeg fik i Elgiganten i weekenden til 5.000,- 

Jeg har haft det i 3 timer - så må indrømme selve billedet kan jeg ikke kommentere meget på endnu udover enkelte indtryk, til gengæld kan jeg kommentere på operationen af det. 

Jeg har et superdejligt 50" Panasonic ST50 Plasma derhjemme som det ikke kan måle sig med - og det vidste jeg på forhånd. Men nu er jeg også "plasmamand" som udgangspunkt. Men her kommer mine indtryk:

Lysstærkt som et LED nu er - ekstremt lysstærkt. 
Android TV kører suverænt - ingen lag - ingen problemer, mange apps og spil. Bilspil via den medfølgende fjernbetjening fungerer perfekt fx. Der er tastatur på "bagsiden" af fjernbetjening.
Ambilight er lækkert. Når man ikke er vant til det har man ikke behovet, men kan virkelig mærke det giver en ekstra oplevelse.
Den fysiske kvalitet er "so so". Der er støbekanter på bagsiden - og det er ikke tyndt i rammen - men pænt forfra.
Det eneste jeg kan sige om panelet - som i mit er på 1080p er at jeg kan se der er lille plamage hele vejen rundt om rammen. Fx. hvis jeg har en totalt ensartet farve på tv, så vil hvid fx. blive lidt grålig de sidste cm. Jeg ved ikke om det er et kendt fænomen på eller ej, eller om det er TV'et der lige skal varmes op. Men ærligt... til prisen, så rører det mig ikke. Det er kun noget man bemærker når man VIL se det. Bevægelige billeder ses det ikke på.
Har sikkert flere indtryk i morgen. Men da det du har kig på er et 4k - så mon ikke det mindst kan det samme?
Menuen er hurtig også - ingen lag.
Og ingen brug for Chromecast jeg ellers havde købt - det er indbygget i Android TV - så Smart TV delen kan for mit vedkommende få lov at dø (som det også har indbygget).

Som nogle måske kan regne ud, er mine forventninger til det ikke at jeg får en flot billedoplevelse, mere at til 5.000,- så får man virkelig meget for pengene - og billedet fejler ikke noget. Totalt set er jeg ekstremt glad for købet - thumbs up herfra.

Derudover - læste jeg lidt omkring Philips også - det er vist noget med man skal passe på sidste års modeller - de brugte en tidligere udgave af Android, der var godt "hacket" rundt i - hold dig fra det, sørg for at få en model med "ægte" Android TV som dette.

Redigeret af claussor - 16-Februar-2016 kl. 13:58
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Så du vil mene at det Panasonic stadig er et godt køb, selvom det er sidste års model Smile Big smile Big smile
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bimsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Så du vil mene at det Panasonic stadig er et godt køb, selvom det er sidste års model Smile Big smile Big smile

Tiden går hurtigt. Det er faktisk en 2014 model.
Har den selv og er meget tilfreds men kender ikke de nyere modeller så jeg ved ikke om der findes noget till samme pris som er bedre idag.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 09:21
Kender ikke pågældende model. Men har erfaring med et PFT5500. Det kan bestemt ikke anbefales. Og i det hele taget er fejlen på dette så fatal, så det får mig til at fraråde folk at købe Philips. Det er nemlig WiFi de ikke kan få til at virke. Så et smart-Tv uden net.. Det er altså ikke skide smart. 
Da WiFi ikke er raketvidenskab, nok snarere tværtimod. Og Philips ikke formår at få det til at virke, nu efter 4 opdateringer. Så må jeg alene ud fra det fraråde Philips.. Det er så banalt, så det kan ganske enkelt ikke accepteres.
Når det er sagt, så kører Android også rimelig stabilt der. Så på den led er det endnu mere ærgerligt, at de ikke kan finde ud af at lave noget så simpelt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu