recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle som kan se om denne side er en FUP / Svindel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle som kan se om denne side er en FUP / Svindel

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 12:36
Jeg har igår fået sms om at det er afsendt og på vej til pakkeshop, så nu må vi se.


Redigeret af Clemen - 19-November-2020 kl. 12:38
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Jeg har igår fået sms om at det er afsendt og på vej til pakkeshop, så nu må vi se.

Hvad købte du så, hvilken vare ? 
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 15:46
ninebot 
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 16:04
ok fik du den så for de 2990 kr ? 

Skriv når du får den, Jeg venter på mine 2 bestilt fra Holland, til en noget dyrer pris på 5150 kr stykket.  

Går ud fra ,at du også købte en G30 Max model ? 


Redigeret af Swingking - 19-November-2020 kl. 16:15
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 09:32
skriver du ikke lige når du har modtaget den ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Jeg har igår fået sms om at det er afsendt og på vej til pakkeshop, så nu må vi se.

Tror du at de har taget røven på dig ? 
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2020 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Jeg har igår fået sms om at det er afsendt og på vej til pakkeshop, så nu må vi se.

Har du modtaget din pakke ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2020 kl. 23:31
Så længe der betales med PayPal, er der egentlig ikke så meget at være bange for. Modtager du varen og alt er godt, så er det jo bare skønt. Kommer varen aldrig eller er det kopi, så skriver du bare til sælger og beklager, hvilket han så sikkert ikke gider gøre noget ved, hvis han overhovedet svarer. Og derefter kontakter du så bare PayPal og fortæller dem hvad der er sket, så har du dine penge igen indenfor 24 timer. Såfremt du rent faktisk har fået en vare, så kan sælger så godt gøre krav på at få den igen, men så skal han selv betale fragt.
PayPal tager altid købers parti og beskytter dem rigtig godt. 
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2020 kl. 09:50
Skal nok opdatere, når /hvis jeg modtager.

Har ikke modtaget endnu, men i sms modtaget om at den er på vej står der også 2-4 hverdage.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2020 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Skal nok opdatere, når /hvis jeg modtager.

Har ikke modtaget endnu, men i sms modtaget om at den er på vej står der også 2-4 hverdage.


Ok helt i orden... 
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 18:07
noget nyt?
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 20:55
Ja jeg er også spændt på et svar .. hvad der er sket i sagen..
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu