recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Noise reduction på Denon hovedtelefon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Noise reduction på Denon hovedtelefon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Noise reduction på Denon hovedtelefon
    Sendt: 13-Marts-2016 kl. 13:24
Jeg har netop erhvervet mig et sæt Denon AH-GC20 hovetelefon med aktiv eletronisk støjreduktion.

Jeg har i dag afprøvet dem under en tur med støvsugeren og var mildest talt ikke imponeret over støjreduktionen.

Allerede ved almindelig brug kunne jeg lige ane støvsugeren larme, men med aktiv elektronisk støjreduktion var det som om at bassen bare blev lidt dybere og at jeg faktisk kunne høre støvsugeren endnu mere…

Nu har jeg aldrig haft hovedtelefoner med denne funktion, men er det sådan det skal fungere?

Skal måske lige siges at jeg brugte dem trådløs (bluetooth) og ikke med ledning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu