|
Nokia 8 Sirocco "problemer" |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bateman1972
Ny bruger Oprettet: 26-Marts-2018 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej har samme problem 😊
Jeg har Yousee som mobilselskab. Jeg har en Sony Xperia Når jeg skal sende billeder af god kvalitet Bruger jeg Messenger. ( Det er bare lidt øv.☹️ ) Vil hellere bruge MMS på mobilen. |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uploader du dem så ikke til en eller anden "sky", og så får et link, som du smider i Messenger? Sådan gør jeg, når jeg skal sende mange billeder med mail. G-mail uploader automatisk billeder, hvis grænsen på de ca. 24 MB overskrides, og de lander så i G-drev.
|
|
Bateman1972
Funktioner
Tak(0)
|
nej jeg sender dem fra direkte fra messenger
Via menuen i app'en.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bliver de så stadig ikke komprimeret, ligesom når man uploader billeder til Facebook? Hvor meget fylder et enkelt billede, hos modtageren i forhold til det oprindelige billede, du har liggende - Antal MB? Eller værre, KB.
|
|
askernedefragrillen
Bruger Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er stadig et af Androids svagheder. MMS protokollen tillader ikke højopløselige billeder. Men som flere er inde på, kan der være mindre forskelle forskellige SMS apps imellem. Mener, at Textra er en af de som understøtter lidt større MMS beskeder.
Du vil dog aldrig opnå en kvalitet som fra iPhone til iPhone (via iMessage) eller som hvis du sender billedet via en end-2-end løsning som f.eks. WhatsApp, Messenger (facebook) eller Signal. Men det kræver jo, at modtageren bruger den samme app... :-( Løsninger hedder RCS protokollen og brug hver chance til at presse de danske teleselskaber til at implementerer denne protokol. Nå ja, og så skal vi helst have Apple med.
Redigeret af askernedefragrillen - 14-Maj-2018 kl. 12:57 |
|
Bateman1972
Funktioner
Tak(0)
|
tak for dit fine svar 😊
Er der forskel på teleselskab Med hensyn til MMS besked om Hvor meget det bliver komprimeret. |
|
askernedefragrillen
Bruger Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er der helt sikkert. Tidligere hed grænsen 300 kB hos de fleste udbydere. For et par år siden hed grænsen hos TDC / Yousee / Telmore 1 MB. Hvor de ligger nu, ved jeg faktisk ikke. Men nok ikke meget højere end 1 MB. Men tjek for en god ordens skyld også indstillingerne for de besked app. Der kan som flere er inde på, være en grænse sat knappen også.
|
|
ildocteur
Bruger Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan kun anbefale alle at kontakte TDC/Yousee via alle kendte kanaler og sige at vi vil have RCS support, så problemer som dette kan biive fortid. Beslutningstagerne hos TDC sidder tilsyneladende med hoved oppe i mørket og venter på at kunderne efterspørger en moderne standard for messaging |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |