|
Nokia 8000 boks Problemer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jofrei ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2023 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2023 kl. 13:04 |
Jeg har opsagt mit abonnement hos Allente, de var simpelthen blevet for dyre.
Har af en kammerat fået en Nokia 8000 boks, som han ikke brugte mere, alt virker perfekt, undtaget DR.DK appen, jeg skal hver dag, afinstallere den og installere den igen, for at få den til at virke, er der nogen der ved hvordan jeg løser problemet? John |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Kan du ikke give os nogle flere oplysninger som: Hvilke apps virker? Hvor meget ledig hukommelse har du? Hvad gør du, når den holder op med at virke? osv. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 15-September-2023 kl. 15:10 |
|
![]() |
|
Jofrei ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2023 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Netflix, Viaplay, Disney, HBO, TV2 Play, de virker.
Det ved jeg ikke lige hvor jeg skal se henne, har først fået den for omkring 2 uger siden. Når jeg trykker på DR appen, så virker den som regel, den dag hvor den er installeret, men dagen efter virker den ikke, så må jeg afinstallere den og installere den igen, så virker den igen. John |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan med boksens Android software, er den opdateret til seneste version?
Google siger det sker automatisk, men??
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jofrei ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2023 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, har prøvet manuelt, og den siger, at den har sidst nye software.
John |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
B
Redigeret af longjohn2 - 17-September-2023 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender nokia 8000 og dr appen skal virke med den software den har nu, har du prøvet og resette boksen helt og starte forfra for at udelukke fejl.
køres der med rj45 kabel som er bedste løsning.
|
|
![]() |
|
Jofrei ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2023 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry, har været ind og ud af sygehuset, flere gange, så der har ikke været tid til dette.
Nej, kører trådløst, men der er kun omkring 1,5m over til den trådløse router, og der er intet imellem. Har også resat boksen, uden held. John |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv - mht. sygehus. Har du så fået det bedre? Og har du prøvet at resette routeren? Der skal være en lille, forsænket knap, som du skal trykke på og holde inde i et antal sekunder...
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
![]() |
|
Jofrei ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2023 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo tak, det går endelig bedre nu.
Jo det er også prøvet, jeg er nødt til at afinstallere den dumme DR app hver dag, og installere den igen, for at få det til at virke. John |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
App'en er senest opdateret primo februar i år, så det lyder mere som et problem med din boks end med appen. Lad være med at logge ind/oprette dog som bruger. Prøv at rydde appens cache og lager før du sletter/geninstallerer. Opdater firmware på din router (ved ikke hvorfor det skulle virke, men har læst om en, der fik løst sit problem med appen ad den vej. |
|
![]() |
|
Wheels ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke en Nokia-boks, men har også problemer med DR-appen på min Chromecast med Google TV. Her er DR-app'en "død" halvdelen af gangene, jeg åbner den (viser blot DR-logo og intet andet). Hvis jeg lukker app'en ned og åbner den igen, virker den som den skal. Måske du kan nøjes med det frem for at geninstallere?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |