|
Nokia 8010 vs google tv 4K?? |
Besvar |
Forfatter | |
Mattti
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-November-2023 kl. 18:44 |
Hej derude:)
Jeg overvejer et nyt smart tv.. Jeg har kigget på disse 2: Nokia 8010 vs. Google tv 4k.. Da jeg har kigget i forum, så jeg at der var nogle problemer med nokia 8000.. Men er disse problemer løst?? Er der ellers nogle med erfaringer?? Og hvad er bedst?? På forhånd tak!
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uden at vide hvilke problemer, du mener, så er der udfordringer med begge modeller - software såvel som hardware. Noget er software-relateret (især Nokia) andet er for svag hardware (fortrinsvis Google). Tjek evt AVS-forum (Nokia Streaming Box 8010 bliver også solgt som Dune HD Homatics Box R 4K Plus og Homatics Box R) |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har begge modeller og har hverken software- eller hardwareproblemer. Har afinstalleret de apps jeg kunne, pånær DRTV og TV2 Play. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Mattti
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen tak for svar!
Har Nokia 8000 gig ethernet??
|
|
Mattti
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen..
Nu gider jeg ikke nvidia shield 2017 længere og den skal udskiftes.. Jeg har set at nokia 8010 koster 100 euro på amazon.. Men hvordan går det med interface?? Kan den indstilles på dansk?? Håber nogen ved.. På forhånd tak!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |