|
Nokia Lumia 635 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Oktober-2014 kl. 13:48 |
Jeg sælger min nye Nokia Lumia 635, da vi har købt to, men kun har brug for en ekstra mobil
Mærke: Nokia Model + model nummer: Lumia 635 Hukommelse: 8GB Alder: 0 dage Antal ejere: 0/1 (mig) Købsted: Nettalk Farve: sort Tilbehør: Det der er i kassen Kvittering: Ja Imei-Nummer på kvittering: Ja Brandet: Nej? Sim-låst: Pas Er enheden købt på Købsaftale/Afbetalingsordning: Nej - kontant Stand: Helt ny - uåbnet kasse. Er/har enheden været rootet/jailbreaket? nej Betaling/Levering: Kontant, MobilePay eller bankoverførsel Forsendelse: (hvem betaler porto?) Modtager betaler porto (65 kr. med Gporto og kuvert) Telefonen befinder sig hvor: Aarhus N/C Kan afhentes på min adresse: Ja/Nej Ja PRIS: Byd - jeg forbeholder mig dog ret til ikke at sælge |
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne byde 300 inkl. porto - set i relation til nypris på 484,- (til og med i fredag)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
noerden.... Har du et link til det du skriver?? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
https://www.nettalk.dk/telefoner/sortiment/nokia_lumia_635.asp - koster reelt kun 199,-
![]() Det var oppe at vende for ca. 1 måned siden
Redigeret af kim.t - 30-Oktober-2014 kl. 15:15 |
|
![]() |
|
![]() |
|
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Ellers tak
|
|
![]() |
|
Korrekt, jeg synes også personligt i bør købe den direkte af Nettalk (det gjorde jeg trods alt også selv) Men da jeg har to ekstra numre, men vi kun har brug for en ekstra tlf. sælger jeg nr. 2 - Det plejer dog at være nogle der ikke vil købe med abb. - Så her er muligheden for at få en relativt billig Lumia 635, dog ikke så billig som Nettalk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |