recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia Lumia 900, touchscreen virker ikke...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia Lumia 900, touchscreen virker ikke...

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nokia Lumia 900, touchscreen virker ikke...
    Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:06
... på min kones Nokia Lumia 900. What to do??
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:10
Kontakt fagforeningen?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:15
Jeg tror nu nok at jeg gerne vil have et seriøst svar.....  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:21
Tag batteri ud, indsæt igen og genstart.

Hvis det stadig ikke virker, så er den vel defekt og skal indsendes til reparation.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:23
Hellooo - du kender vist ikke Lumia. Man kan ikke tage batteriet ud. Det ville jeg ellers også normalt have gjort.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:31
Jamen, så er den vel defekt. 



Redigeret af bird - 04-Juli-2012 kl. 16:33
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:41
Ok virker nu. Holdt sluk knappen inde i lang tid indtil den slukkede.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ok virker nu. Holdt sluk knappen inde i lang tid indtil den slukkede.


Nu er det jo også en Nokia - På min arbejdsplads er der 3 med Lumia 800. Stabilitet er ikke ligefrem det ord jeg vil bruge mest om den. En kollega fik sin retur fra rep (ville ikke forbinde via BT), det virkede i 26 timer og nu er han tilbage på sin gamle telefon, der fint virker sammen med hans BT handsfree i bilen....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ok virker nu. Holdt sluk knappen inde i lang tid indtil den slukkede.


Nu er det jo også en Nokia - På min arbejdsplads er der 3 med Lumia 800. Stabilitet er ikke ligefrem det ord jeg vil bruge mest om den. En kollega fik sin retur fra rep (ville ikke forbinde via BT), det virkede i 26 timer og nu er han tilbage på sin gamle telefon, der fint virker sammen med hans BT handsfree i bilen....

Klaus
 
Det virker meget underlig, eftersom Lumia'erne ikke er ramt af de samme "app-crash" som f.eks. iPhones/iPads...
 
Men alt kanselvfølgelig have fejl..
 
M.v.h.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 17:18
Tja - alt elektronik kan jo fejle, men jeg synes nu at de virker ret stabile. Nu har jeg ikke brugt min så lang tid endnu, men det er første gang der har været noget med min kones. Og det kan jo skyldes at hun aldrig slukker den. Jeg slukker altid min mobil, når min kone er hjemme.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det virker meget underlig, eftersom Lumia'erne ikke er ramt af de samme "app-crash" som f.eks. iPhones/iPads...


Jeg er nu på over ½ år med ipad uden crash....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 22:46
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det virker meget underlig, eftersom Lumia'erne ikke er ramt af de samme "app-crash" som f.eks. iPhones/iPads...


Jeg er nu på over ½ år med ipad uden crash....

Klaus
 
Og min gør det næsten dagligt..
 
M.v.h.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu