recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia Lumia 900, touchscreen virker ikke...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia Lumia 900, touchscreen virker ikke...

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 06:06
Vi har nok ikke de samme apps installeret.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 07:52
Henrik B: hvilken app er der som gør at din iOS enhed crasher hver dag ?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 07:53
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Nu er det jo også en Nokia - På min arbejdsplads er der 3 med Lumia 800. Stabilitet er ikke ligefrem det ord jeg vil bruge mest om den. En kollega fik sin retur fra rep (ville ikke forbinde via BT), det virkede i 26 timer og nu er han tilbage på sin gamle telefon, der fint virker sammen med hans BT handsfree i bilen....

Klaus


Samme oplevelse her, vi har 10-12stk Lumia 800, og Bluetooth problemet har vi haft som du beskriver det på 2-3 stykker af dem. Ca. halvdelen kan ikke holde strøm i et døgn, og så har vi en enkelt som blev super langsom efter seneste opdatering, så den holder vi lige lidt igen med.

Ærgeligt, fordi det er ellers et ret lækkert stykke hardware, men for ustabilt til at jeg personligt skulle have lagt penge i det.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Henrik B: hvilken app er der som gør at din iOS enhed crasher hver dag ?
 
Det er en firmarelateret app...   Wink
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 08:27
Nåh en f40
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2012 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Nåh en f40
 
Ikke fra min side - men sikkert fra udviklernes side...
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 08:04
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

... Ca. halvdelen kan ikke holde strøm i et døgn, og så har vi en enkelt som blev super langsom efter seneste opdatering, så den holder vi lige lidt igen med.
 
Er telefonerne fra sidste år? I så fald er der en eller anden service-app, man kan slå fra. Den bruger nemlig strøm og benyttes kun i forbindelse med service af telefonen.
 
Og ellers.....er de blevet opdateret med den nyeste "Tango" opdatering? Der var en opdatering tidligere i år, som forbedrede batterikapaciteten, og den nye Tango har givet yderligere et boost.....har jeg opdaget.
Ligesom der på nye Lumia'er går 2 - 4 uger, inden batteriet har opnået fuld kapacitet.
 
M.v.h.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 08:37
De er fra sidste år, så det må da undersøges nærmere med det som kan slåes fra.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

 
 
Ikke fra min side - men sikkert fra udviklernes side...
 
M.v.h.

Kan vi blive enige om at det er app'en der crasher og ikke iPad'en? Og hvis udvikleren ikke kan lave en stabil app i et notorisk stabilt, veldesignet og (for udviklere) let tilgængeligt miljø som iOS, hvad er så sandsynligheden for at de kan gøre det til Windows? Der er ingen tvivl om at der findes apps der crasher ind imellem (DR nyheder app'en er for eksempel hammer ustabil på min iPhone), men dårlige apps vil jo findes på alle platforme.


Redigeret af Otto J - 06-Juli-2012 kl. 08:51
Til top
slate Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 09:15
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Ca. halvdelen kan ikke holde strøm i et døgn, og så har vi en enkelt som blev super langsom efter seneste opdatering, så den holder vi lige lidt igen med.


Når I får opdateret til Tango, som rulles ud i øjeblikket, så husk at lave en reset. At få nulstillet til default settings kan være en god f.eks mht strømforbrug.
For at få dine apps ind igen, brug Reinstaller http://www.windowsphone.com/en-US/apps/b9d1115b-2c0d-4e5d-afc6-fa6dcd84dda4

I min afdeling har vi 3 Lumia 800 og de kører fint. Hvor længe batteriet holder afhænger af forbrugs mønster.
En af mine kollegaer kører en del rundt i landet, taler en del og bruger GPS; så for ham holder batteriet ikke et døgn.
Min holder strøm i 6-7 døgn og lades op hver Søndag. primært fordi 3G er slået fra; 3G æder strøm med faktor 4-5!!!
Mit dataforbrug dækkes i dagligdagen af wifi.

At nulstille anbefales også for Android. Har en kollega med en SG II som langt om længe har fået 4.0. Efter et par uger hvor den ikke kan holde strøm en arbejdsdag nulstillede han den i går... så må vi se om det hjalp.

Redigeret af slate - 06-Juli-2012 kl. 09:22
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500

Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo

DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ok virker nu. Holdt sluk knappen inde i lang tid indtil den slukkede.


Nu er det jo også en Nokia - På min arbejdsplads er der 3 med Lumia 800. Stabilitet er ikke ligefrem det ord jeg vil bruge mest om den. En kollega fik sin retur fra rep (ville ikke forbinde via BT), det virkede i 26 timer og nu er han tilbage på sin gamle telefon, der fint virker sammen med hans BT handsfree i bilen....

Klaus
 
Jeg har en 800 og en 900, og min kæreste har en 800, og det er absolut de mest stabile telefoner vi har haft i husholdningen, og vi har haft MANGE! Både Apple, HTC, LG, Samsung osv. osv....
 
Vores Nokia Windows Phones har absolut haft færrest hardware og softwarefejl af alle...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2012 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

... Ca. halvdelen kan ikke holde strøm i et døgn, og så har vi en enkelt som blev super langsom efter seneste opdatering, så den holder vi lige lidt igen med.
 
Er telefonerne fra sidste år? I så fald er der en eller anden service-app, man kan slå fra. Den bruger nemlig strøm og benyttes kun i forbindelse med service af telefonen.
 
Og ellers.....er de blevet opdateret med den nyeste "Tango" opdatering? Der var en opdatering tidligere i år, som forbedrede batterikapaciteten, og den nye Tango har givet yderligere et boost.....har jeg opdaget.
Ligesom der på nye Lumia'er går 2 - 4 uger, inden batteriet har opnået fuld kapacitet.
 
M.v.h.
 
Helt enig i den betragtning, vi kan også mærke forbedringer på vores telefoner efter Tango - og batterilevetiden bliver noget bedre efter nogle komplet afladning/opladninger.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu