recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia Lumia 920 tråden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia Lumia 920 tråden

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nokia Lumia 920 tråden
    Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 11:32
Jeg har den også i tankerne, men afventer i første omgang et par anmeldelser, indtryk og ikke mindst en pris.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 14:30
Jeg er også helt 100 på, at jeg skal have en Lumia 920. Kan dog ikke helt beslutte om jeg skal have en af de to pang farver, den sarte hvide eller en af de to mørke men også lidt kedelige farver. Hvis de dog bare ikke havde droppet den fede blå farve fra deres WP7.5 mobiler.
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 14:52
Jeg regner også med jeg skal have den. Men som det også bliver nævnt, afventer jeg i første omgang, indtil der er nogen test af den.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 15:29
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 16:51
Hvorfor er den gule ikke glossy i billederne på ovenstående link? Jeg mindes, at den fremstår meget glossy i alle andre billeder, jeg har set.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 17:28
Altså linket til Nokias hjemmeside i ChisJJs første post, synes jeg da ikke den ser glossy ud på?
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 17:33
Nej, men det er dog også et konceptbillede, der faktisk ikke helt viser en korrekt lysgengivelse i overfladen.

Hvis du ser en af hands-on videoerne på YouTube, så er det tydeligt, at den røde og gule Lumia 920 er meget skinnende / glossy - se eksempelvis her: http://m.youtube.com/#/watch?v=gjZVKpNY0Qg

Jeg synes dog stqdig, at den gule Lumia 920 ser fantastisk ud - specielt efter et par år med en sort iPhone.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 17:54
Den optagelse du linker til, er jo også fra præsentationen i sommers. Der var telefonen ikke færdig. Så det er jo prototyper der vises der. Kan være Nokia har ændret udseendet siden.
Må dog sige, at jeg foretrækker det matte i stedet for fedtmagneter :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:04
Nå, jeg endte med at bestille i sort. 3 får den kun i gul og sort i første omgang, og gul skal de i hvert fald ikke være, når det efter sigende skulle være glossy.
Kan som bonus lige informere, at man hos 3, får den trådløse lader med i prisen. Den kommer dog først i løbet af december, mens telefonen kommer ultimo november.
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Nå, jeg endte med at bestille i sort. 3 får den kun i gul og sort i første omgang, og gul skal de i hvert fald ikke være, når det efter sigende skulle være glossy.
Kan som bonus lige informere, at man hos 3, får den trådløse lader med i prisen. Den kommer dog først i løbet af december, mens telefonen kommer ultimo november.

Tillykke med dit nye telefon :)

Så vidt jeg har forstået fra Nokias side af, så får Lumia 920 altid opladeren med, det er kun 820'eren som ikke får den med i prisen - men så kan man købe den ved siden af :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 14:46
Jeg troede slet ikke at 820'eren havde trådløs opladning?

Edit: det kan jeg da godt se den har. Øv, troede lige jeg var heldig :P

Men tak i øvrigt. Jeg har den jo dog ikke endnu, der går vel op til en måned endnu.


Redigeret af Nagash - 30-Oktober-2012 kl. 14:48
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 15:00
Glæder mig til at hører mere om den :) 
Går nemlig selv og overvejer om jeg skal købe mig en Nokia Lumia 920 eller om jeg skal hoppe på en HTC 8x! 

Ved det ikke endnu :D Venter på telefonerne kommer på gaden ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu